Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

delvis KL

vi har också varit ute och skuttat lite. hästskrället blev helt till sig och tog i som det var 150.

i väntan på bättre tider kan jag bjuda på den här. det är nästan preskriberat nu. vi är på väg mot mål efter en MKT snabb (hade jag kommit i mål hade jag fått straff för vi var för snabba men hon gick så bra och allt flöt helt underbart och jag behövde inte direkt pressa för att hålla tempo) OCH felfri runda. Tills, hästen tror att vi ska till vänster jag sitter och halvsover, jag ska ju bara styra i mål över den lilla stubben, för sent inser jag att hästen verkligen vill gå till vänster jag försöker dra kusen och höger men vi har hamnat i gräset och VÄLT

speakern säger "i mål felfria ekipage nr xxx"
NOT där stod jag och höll hästen

Tycker det ser ut som hon skyggar för hindret och halkar därför. Men det kanske bara ser såut ur den vinkeln

Åhhh....vinslövs bana. :)

Vad snopet dock. Målet ligger ju typ 20 meter efter det hindret. ;)

Ja visst är den fin att rida på, väldigt inbjudande tyckte jag.

Nu tar vi nya tag för 2007! :D

Det var så jag trodde min 4-åring SKULLE göra vid det hindret men han skuttade glatt över och jag blev så himla glad att jag bara jublade...:love:

Hade jag använt hjärnan lite så borde jag förstått att det var mer naturligt för hästen att fortsätta följa vägen åt vänster. Men eftersom allt hade gått som på räls så kopplade jag av lite (jag var redan i mål) :angel: började styra försent och försökte sen tvärnita/vända hästen. Nästa start rider jag HELA vägen i mål (och vi ska rida i rätt mål också).

kl

Nu har jag äntligen listat ut hur windows movie maker fungerar (ja jag är blond :angel: )
Så nu ska jag bjuda på en film, från Kinda 2005. Hästen går sin fjärde el femte lätt klass.

:banana:

Synd att den hackar så sjukt mycket för mig att jag typ bara ser ett moment av varje galoppsprång och typ avstampet och landningen ;)

Hmm....jag tror att filen är jättestor för det tog en halv evighet att ladda upp.
Ska se om jag kan spara den i ngt mindre format...

Sådär, här kommer filmen igen. Hoppas att det funkar bättre denna gången :)

edit: *morr* verkar hacka här åxå....får väl lägga den på nån annan sida...

putfile och youtube brukar vara bättre.

EDIT: Nu funkar det bra för mig. Han är jättefin, som vanligt!

Senast ändrad:

Oj vad tjusig han är!
Är han väldigt stor? Eller är det den gigantiska galoppen som gör att han ser stor ut?

Har ju iofs redan sett er live, men han är jättefin:love: Hoppas jag kan komma igång på riktigt med min Cortushäst i år.

Tack :bow: jo visst är han :love:

Han är jättestor :o 176 över manken, låååååånga ben OCH jäääääättestor galopp :D

Tacktack! :)
Det hoppas jag åxå, vore jättekul att få se honom - är nyfiken ju :D
Jag håller alla tummar :bump:

Visst var din också lite spökig av sig som yngre??

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama