Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

haha, okej :p
Synd att jag inte har den katalogen :( Var det något speciellt ni visade upp? kanske någon bild som hänger kvar?
Men tycker ofta att hööks har rätt osmakliga saker, så också foton. De är ju inte där för att vara snygg, utan för att de ska visa upp deras saker. Så det är ju lite trist.
Tröttsamt när de skriver fel. Min veterinär har skrivit att min häst är född ett år tidigare än han egentligen är, på vaccinationsintyget. Sen har försäkringsbolaget skrivit att han är två år yngre... riktigt tröttsamt :p
men det är sånt som är, man får leva med det :)

Tror jag mailade någon angående ett sånt läger, men jag får se vart jag hamnar tillslut.

Kan ju berätta att ett sto som jag tävlade förr var valack i sitt pass, rätt frustrerande ;)

hahaha :rofl:
humor på hög nivå.
Kul när de skriver i sina startlistor att det är en valack som kanske heter rosa :rofl: Fast hon kanske inte hade ett sånt namn?
Hur ändrade ni det sen då?

En bild på mig å lilla Ella för typ 2 år sen kanske.. tycker den e fräck!! :D

Hopparverhuset.jpg

Jag har ett gäng :)

Börjar med filmerna.
Var första gången vi hoppade riktiga terräng hinder så ha det i åtanke för vi är inga proffs! :o

http://youtube.com/watch?v=bVcRN4JVQz4

http://youtube.com/watch?v=sGkRMlshAnE

Jag är den andre ekipaget.
Var snäll och inte kommentera det första ekipaget :bow:
http://youtube.com/watch?v=xGJXe1STYrg

En kortis..
http://youtube.com/watch?v=AoJvQSx7jME

Så där, då kommer bilderna!:bump:

Stock
U-Tiller

heja heja.. ;)
U-Tiller

Nerhopp
U-Tiller

Nerhopp igen
U-Tiller

Trappa :d
U-Tiller

Så det var allt.. :banana:

VILL HA DIN HÄST SÅ SJUKT FIN!!!! :love: Är det svårt att å upp ett kallblod på den nivån?? Om det inte e den skippar jag mina varmblodsplaner direkt (kallblod e ju mmmmyyyycket sötare :d)

Nej han har inte dött.... hehe

Men han har spatt i bakbenen så jag vet inte hur länge till jag får ha kvar honom. Men än så länge kör vi på som vanligt och det går bra. Vad jag förstått så ligger spatten i ett vilande läge.. :)

Nej han har inte dött.... hehe

Men han har spatt i bakbenen så jag vet inte hur länge till jag får ha kvar honom. Men än så länge kör vi på som vanligt och det går bra. Vad jag förstått så ligger spatten i ett vilande läge.. :)

:) Puuuh, skönt, eftersom det stod ngt i stil med: Kommer aldrig glömma dig! i slutet på ngn film med honom :)

*KL*

Här kommer lite terrängbilder jag tog i somras.
(inte jag på ngn av dessa bilder alltså, jag är fotografen)

8009523.jpg

8009542.jpg

8009746.jpg

8009758.jpg

8009762.jpg

8009775.jpg

8009726.jpg

8009811.jpg

8009584.jpg

8009933.jpg

o några till som inte fick plats i förra inlägget:

8009546.jpg

8009792.jpg

8009598.jpg

8009819.jpg

Anna håller till en bit från Landskrona. Det var av henne jag köpte min andra häst och jag gillar henne skarpt.

Tack för kommentaren i andra biltråden :bow:
Ska hålla utkik. Får man fråga ungefär i vilken prisklass? (lite lättare att vet vad man ska hålla öronen öppna för).

Kom faktiskt att tänka på en häst jag provred, 50% fullblod och en hel del prestationer på mammas sida (både inom körning och fälttävlan). 6 år men mindre utbildad. Grym inställning i terrängen. Bra hopp och gång.

Det var inga läger ;) bara vanliga träningar.. Torn ligger typ vid Lund, Tågarp vet jag faktiskt inte riktigt :o

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30