Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Tågarp ligger väl vid Annelöv eller är det Torn som gör? *förvirrad*

Torn är jag rätt säker på ligger vid lund.. och jag känner igen Annelöv, så det kan nog stämma...! såvida inte annelöv ligger vid lund...? :confused:

Annelöv ligger kanske 1 h från Lund, tror jag. Eller mindre 1/2 h kanske ?
I vilket fall när man kör från Lund uppåt mot Landskrona åker man förbi Annelöv.

Annelöv ligger kanske 1 h från Lund, tror jag. Eller mindre 1/2 h kanske ?
I vilket fall när man kör från Lund uppåt mot Landskrona åker man förbi Annelöv.

Annelöv ligger knappa 15min från Lund ;)

Tågarp är i annelöv och Torn är i Lund

Haha, okej, det kändes såå långt när vi var där :p
En timme från Sjöbo kanske? :D

jag kan ju säga att de du inte ensam om!!! Läääängtar.. de ju typ sommar ute nu..:d

Han är fotograf överallt nästan ;) Fotar bla. för ridsport och brukar stå och fota fälttävlan.
Han har en stor blå dunjacka som han alltid har. Min kompis morbror tävlade mycker för typ 20 år sen. Även då fotade Krister Lindh i sin blå jacka :D
Han lägger upp alla bilder han tar på sin hemsida och egentligen är det copyright på dem :angel:

jaa visst är man :bump:

Jag hoppade några små terränghinder igår - jisses vad kul vi hade min kamel och jag :D

Jag har faktiskt också fuskhoppat några språng.:)

Nu känner man hur våren ligger i luften och man längtar bara till ftsäsongen sätter igång.

29 april är första starten här. När har ni er?

Jag känner Kristers sambo. De är jättetrevliga och han tar alltid så fina bilder.

Jag vet att det är C på bilderna...:o

Ja :angel:

Det är bara bra :)
Tog bort skenan igår - så himla skönt, men shit vad konstigt det kändes först :D
Ska börja hopp lite mer seriöst (träning alltså) nästa vecka tänkte jag.

Råkade visst hoppa lite idag åxå - man kan ju inte låta bli att ge sig ut och galoppa i det fina vårvädret :bump:

förhoppningsvis blir de första terrängträningen nästa helg!! :D

vad roligt!

vi har så blött på terrängbanan att ngn seriös träning inte är att tänka på på länge....men de hinder som är på grus kan man skutta iaf.

Vi har hoppat "terräng" inomhus idag för Tobbe. Han hade haft in riktigt stora stockar i ridhuset.Faktiskt byggt många typhinder.Jättekul var det.

häftigt att verkligen ta in riktiga stockar i ridhuset! Annars hoppar man ofta "terrängliknande" hinder inomhus..;)

Ja de ska bli jätte kul! Här är lilla banan bra, däremot är stora banan fortf. blöt..

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30