Bilder från Rimboritten!

Noteca

Trådstartare
Nu har vi fått ut våra bilder från Rimboritten! Som vanligt, säg till om du hittar dej på en bild och inte vill att den publiceras på nätet, eller om du vill låna en bild!

Vi i Team Lönnroos tackar alla inblandade för en trevlig ritt med perfekt väder! :bow:Denna gången var det dock "slaven" i teamet som red! :D

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Sv: Bilder från Rimboritten!

Amen kolla, jag & Honey (nr.94) har fastnat på bild :D

Underbar ritt var det :bow:
Slänger ut mina bilder imorn kväll efter jobb & stall, nu zooova...

Nu har vi fått ut våra bilder från Rimboritten! Som vanligt, säg till om du hittar dej på en bild och inte vill att den publiceras på nätet, eller om du vill låna en bild!

Vi i Team Lönnroos tackar alla inblandade för en trevlig ritt med perfekt väder! :bow:Denna gången var det dock "slaven" i teamet som red! :D

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Vilken fin bild på Jenny och Tonken (Black Lord!)

Ja, den hästen är så fin! Fotografen Anders gillar den skarpt!

Kul med flera bilder! Å våran Catanya och rytteran Maddis var ju med på flera bilder! :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 476
Senast: IngelaH
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 648
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Så jag sitter här lite småchockad med tusen tankar i huvudet efter ett besök hos gyn. Funderade en sekund om jag inte skulle göra en...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 458
Senast: Anonym15
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar