Bilder från en nedlagd karriär

rubytoo

Trådstartare
:rofl:

Kort och intensiv karriär som fälttävlanshäst fick den store. Nu är det lagt på hyllan och hoppning säger han!

Här är lite bilder från den sista terrängen (den andra i sitt liv) han någonsin kommer att gå

STILL0171.jpg

STILL0176.jpg

STILL0178.jpg

STILL0179.jpg

STILL0180.jpg

STILL0181.jpg

STILL0182.jpg

STILL0183.jpg

Ja man måste ju få iaf drömma lite om fälttävlan nu när man står utan häst :angel:

Sv: Bilder från en nedlagd karriär

Han är fin, vad trist att du inte har någon att tävla nu.
Hur går det med den lille?

Den lille går det bra med. Han är mer i luften än på backen :crazy:

Men han skall ut på sin första tävling (ev) på lördag. Han är anmäld till Falkenberg men om vi kommer återstår att se.

Får man fråga varför karriären las på hyllan? Han ser ju ut att älska det!!!

Det är förskräckelse du ser :crazy:

:rofl:

Nä han hoppar för bra och är lite för het för att gå dressyr. Och han är i princip rädd för allt som inte är inne på en hoppbana, där kan han hoppa vad som helst :confused:

Ok, då förstår jag. I det här fallet säger alltså inte bilden allt....

Nja jag vet inte riktigt faktiskt. Han tycker det säkert är roligt. Han älskar att hoppa. Men det är lite för mkt häst för mig i terrängen och dressyren går säkert att jobba på en hel del. Men hans banhoppning är för bra för att han skall "förstöras" i fälttävlan ;).

Måste först skriva= en otroligt vacker o fin häst :love: :love:

Synd att det inte går med f-tävlan för på bilderna ser det hur bra ut som helst men du själv vet vad som är bäst för din guldklimp.

Lycka till med allt!

Åh tack vad du är snäll :bow:

Skall tala om det för honom, fast han vet nog det redan för han tycker om sig själv :rofl:

det syns att du är fälttävlansryttare! din skänkel åker nämligen inte bak en mm i upphoppen... släng dej i väggen meredith m-b :p

fin häst :)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 064
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
19
· Visningar
2 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka