Bilder från Abbies senaste utställning

MissFideli

Trådstartare
Glömt bort att min kompis tog bilder på oss då, så här kommer dom nu något sent.
Den glada tjejen i rosa tröja är undertecknad och den grå katten som ser mindre glad ut är förstås min älskling. Och på dessa bilder kanske man mer förstår varför hon inte fick NOM utan fick nöja sig med CAP och BIV.

glada.jpg

glada2.jpg

glada3.jpg

glada4.jpg

glada5.jpg

glada6.jpg

glada7.jpg

Sv: Bilder från Abbies senaste utställning

Det är en REJÄL kisse ! Och söt trots den icke så muntra uppsynen.

Men du, har inte du minskat i storlek ? Äter hon dig ur huset :-)

Ja, hon är stor! Folk frågar om hon går på anabola :o Sen ser hon ännu större ut när hon surar sådär och kryper ihop. Men hon är söt :love:

Jag går lite upp och ner i vikt, tappade lite i höstas och har inte gått upp allt tror jag. Men det finns fortfarande att ta av. Måste matcha katterna :p

Lika rund och söt som vanligt! :love: (Kissen alltså! ;) )

Jamen du ser ju iaf glad ut :)

Några av bilderna var riktigt söta, photoshoppa lite ögon bara.

Men bilderna där Abbie ligger på bordet med nedfällda öron ! De är ju helt gudomliga ! Hon är tydlig iallafall kissen !

Jag har inte Photoshop :angel:
Jag tycker förstås alla bilder är söta eftersom dom är på min kisse :D

Det skulle vara roligt att veta vad hon tänker på dom bilderna, speciellt den första. Det ligger nära tillhands att tro att det är nått om att Dra åt helvete och kärringjäklar. Eller nått :p

Men hon är inte så arg, hon gör ingenting utan är nog mer rädd/onöjd.

Onekligen ser hon ut att tänka Dra åt :devil:

:D :D :D

Men bilderna är ju jättefina.

en sån underbar liten (:angel: ) nallebjörn :love: (katten alltså)

Haha, gud en sådan sötnos! Det är onekligen något speciellt med honkatter. :angel:

Den här damen är genomsnäll, det finns inget ont i henne någonstans. Däremot hennes mamma :devil:
Hade det varit hon på bilden så hade nog alla vi runt om varit halvt uppätna :p

Hon är nog lite sur. Men mest rädd tror jag, det är en blyg liten flicka det där. Hon blir kaxigare dock. Ställer rätt sällan, så hon hinner inte vänja sig tyvärr.
Utställningar är rätt jobbigt för vissa katter, men dom är ju duktiga på att säga ifrån om det blir för mycket och då är det bara att sluta ställa ut.
Men hon är så söt, det är så kul att visa upp henne. Hon drar blickarna till sig, tyvärr får jag mest höra "Åh vilken söt kille", men det får man väl bjuda på :D

Du får komma och klappa nån dag, hon är lika mjuk som hon ser ut att vara.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 509
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 542
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar