Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen Gullan! Det var längesen jag såg den tjusiga ulltussen (då på KF). Välkommen!Då jag bytt ras på kommande katt blir jag "utsparkad" från gamla rasforumet på facebook så jag tassar hit i stället Valentine, aka Gullan. 8-årig nallebjörn
Från förra vintern
Nämen Gullan! Det var längesen jag såg den tjusiga ulltussen (då på KF). Välkommen!
Han ser ju inte direkt lidande ut!Min stackars Baloo får stå ut med mycket när han bor hos mig...
Min stackars Baloo får stå ut med mycket när han bor hos mig...
Ååååh så fina bilder du tar på din katt! Så vacker hon är ocksåDu är inte ensam om att "plåga" din katt
Självklart!@Hedwig : Men vad är det jag ser? En liten sibbe?
Tack stackarn är en pojke, som fick namnet GullanÅåååh så fina bilder du tar på din katt! Så vacker hon är också
Haha! Tar jag fram buren här hemma så springer Baloo och gömmer sig.... Jag har aldrig varit med om en katt som blir så extremt bilsjuk som han blir. Så att klä ut sig är typ ingenting för honom .
Min stackars Baloo får stå ut med mycket när han bor hos mig...
Tack @Sastra !! Baloo är en riktigt go och charmig katt! Senast i förra veckan fick han en som inte alls gillar katter, att smälta totalt. Han är speciell! Och bortskämd, jättebortskämd . Men det är han så värd, efter att ha levt ute i tre år och försökt överleva (det var inte mycket katt kvar när han fångades in), innan jag adopterade honom från KKS. Han är inte någon vacker katt utseendemässigt (korta framben, väldigt långa bakben, kort svans, har bara fyra tänder kvar mm) men han är ovärderlig i mina ögon. Älskade lilla pälsklingen!
Han kostar mer i månaden än vad min häst gör . Men han är värd varenda krona!