Status
Stängd för vidare inlägg.
@Lii första bilden är ju bara helt galen :laugh::rofl:

För övrigt så måste jag ju säga att Gullan har en fantastisk ögonfärg!:up:
Har en gammal bild på honom som är ännu bättte :rofl:

images

Nåcon som sniffat lite för mycket kattmynta :rofl::up:

Alltså vilket uttryck han har @Lii Helt fantastiska bilder verkligen :love:

Här har den stackars katten fått vara ute i snön, första gången vände han efter 1 meter och slängde sig in igen. Andra gången gick han hela 2 meter och då var jag minsann beredd med kameran :D
molltroll.jpg

@Lager Jag kan inte se din bild :(

Åh så fina missar ni har :love:

Jag kommer snaaaart bli med katt igen efter att ha varit utan katt i 6 månader då min fd kille bara hatade dom så gjorde mig av me dem för hans skull, vilket var ett misstag:devil:. Nu har jag gjort mej av med honom istället :D

Luna och jag har varit i min hemstad över jul och nyår. Luna tyckte det var spännande att dela hem med en annan katt. De klickade väldigt fort och har spenderat de senaste veckorna med att försöka riva huset. :D

CYejX_GWwAErqjO.jpg

Nu är vi hemma i lägenheten igen, och Luna har fått ett JÄTTESTORT klösträd. Det finns lite utrymme att växa i.
CYeioTKWMAQG_DT.jpg

CYeiuWQU0AArmvX.jpg

Har hittat några gamla favoritbilder på Kakan och Boll som jag bara måste dela med mig av igen:

12446244_1710567585846186_816025338_n.jpg

12552302_1090642127636155_2069666315_n.jpg

12543244_551051705061081_353146802_n.jpg

Mina fina flickor :love:
Ska helt klart börja fota dom mer med systemkamera igen. Känner att min instagram kan behöva komma med något bättre än halvsuddiga katter ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
283
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka