Sista fotot på älskade Gullan. Det blev ett kort besök här i tråden cry:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
cry:
Kanske är det väldigt bra timing att det är nu ni ska hämta en liten kattunge? När min fina Ellen gick bort så var det en väldig tröst när jag hittade/bokade Luna och kunde fokusera på henne. Ingen kan ersätta Ellen, men nu när jag känner min nya lilla flicka så kan ingen ersätta henne heller. Så kanske är ett nytt litet liv bra för att distrahera dig lite från sorgen?Tack alla nu försöker jag se frammåt men det är inte lätt. Han var verkligen mitt allt
Men måste försöka ta mig samman på något sätt. På fredag är det tanken att vi ska hämta en kattunge. Sjukt dålig timing men Gullans bottgång var inget jag egentligen räknat med
Beklagar så! Hade läst om Gullans problem lite innan med på sibbeforumet på facebook och han verkade vara en underbar personlighet!Tack alla nu försöker jag se frammåt men det är inte lätt. Han var verkligen mitt allt
Men måste försöka ta mig samman på något sätt. På fredag är det tanken att vi ska hämta en kattunge. Sjukt dålig timing men Gullans bottgång var inget jag egentligen räknat med
Jag tycker du har lyckats bra med ljussättningenFotade Lillfisken med nya studiobelysningen igår. Inte helt nöjd, men så är det också första gången jag fotar med andra lampor än dom i taket. Det ska nog bli bättre framöver ju mer jag testar och lär mig
Det tror jag absolut att du kommer! Inte konstigt om det inte känns så nu, när allt skett så plötsligt, men den lille filuren kommer med största säkerhet hitta en väg in i hjärtatÅh ja, jag hoppas verkligen att jag orkar ta in Rurik i mitt hjärta!
Jag tycker du har lyckats bra med ljussättningen
Med tanke på att katten kollar uppåt tycker jag den där ljussättningen fungerar bra Men självkritisk är man alltid!Det tror jag absolut att du kommer! Inte konstigt om det inte känns så nu, när allt skett så plötsligt, men den lille filuren kommer med största säkerhet hitta en väg in i hjärtat
Hade velat ha lite bättre ljus underifrån, nu blev det väldigt mycket från ovan eftersom jag inte kunde sänka stativen mer och inte hade något tillräckligt högt att sätta katten på. Men jag kanske är onödigt kritisk