Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förste diskkontrollant Sauron, en skänk från ovan(ovan köksskåpet, hohoho).
@Prosit: Du får ju nästan skylla dig själv när du går och köper en av @MissFidelis "markbundna" britter!
Jag vet, jag hade nog ingen aning om vad jag gav mig in på
@Prosit: Du får ju nästan skylla dig själv när du går och köper en av @MissFidelis "markbundna" britter!
Note to self: Kolla linjerna på @MissFideli s britter - köp ingen med ens ett uns av demJag vet, jag hade nog ingen aning om vad jag gav mig in på
Note to self: Kolla linjerna på @MissFideli s britter - köp ingen med ens ett uns av dem
Det lät ju väldigt perfekt , jag är svag för vitfläck (sambon inte lika förtjust, men han har fått välja färg i övrigt så )Fniss
Trist, annars väntas det ju blå och/eller lila här i vår/sommar Dock med lite prickar och vita fläckar här och där. Alla maskbärare
Det lät ju väldigt perfekt , jag är svag för vitfläck (sambon inte lika förtjust, men han har fått välja färg i övrigt så )
Örebro, så inte särskilt långt +syrran i SthlmBor du i krokarna av Stockholm?
Örebro, så inte särskilt långt +syrran i Sthlm
Tack, han är fin min pojkDär kan man kalla lätt att se ras
Har sett att den kullen finns, men jag vill vänta lite, lite ställtid, plugga på lite till, så en påhälsning låter som ett bra förslagVet i och för sig en uppfödare i Örebro som har en relativt nyfödd kull nu. S*Hennerdals britter. Annars är du välkommen hit och titta på mina. Sambon också förstås.
Vilken präktig gosse! Han utstrålar snällhetMelker
Tack Jag är verkligen ingen kattmänniska men han är som en liten hund, jag är väldigt glad i honom trots att han inte bott här så längeVilken präktig gosse! Han utstrålar snällhet