Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väsfräs
Missia var lektokig och rullade runt på kassen. Tassa kommer och tittar på. Precis innan jag tog bilden petade Tassa på Missias tass med efterföljande fräs från Missia. De är så fina ihop... not fast den här gången fick faktiskt Tassa skylla sig själv, petar man på Missia så vet hon vad som händer
Ja de är golden. Tvåan från vänster är black golden tabby (ny22) o de andra tre är black spotted golden (ny 24) Är supernöjd med alla fyra och vi ska behålla tvåan från höger SE*Harthaven's Bella@Hedwig Men jösses! Är de goldenfärgade, eller vad färgen kan heta på sibirer? Urläckra.
Ja de är golden. Tvåan från vänster är black golden tabby (ny22) o de andra tre är black spotted golden (ny 24) Är supernöjd med alla fyra och vi ska behålla tvåan från höger SE*Harthaven's Bella
Det är inget foto direkt men när jag var på tecknarhumör så tecknade jag av några bilder här på buke. Inklusive ett par katter härifrån. Tänkte att ni kanske ville se
Ägarna till dessa fina kissar är: @Idas , @cirkus och @cili
Experimenterade med lite olika stilar och färgläggningar. Tyvärr mobilfoto så den är nog lite suddig
Det är inget foto men hoppades att den kunde platsa i den här tråden ändå
Så det syns vem det är! Vad braMen åh! Tack - jag ser ju en liten rävapojke
Men åh vilken stilig chokladgosse Det är fritt fram att öva på mina andra också, jätteroligt att få se dina tolkningar!Det är inget foto direkt men när jag var på tecknarhumör så tecknade jag av några bilder här på buke. Inklusive ett par katter härifrån. Tänkte att ni kanske ville se
Experimenterade med lite olika stilar och färgläggningar. Tyvärr mobilfoto så den är nog lite suddig
Tack, tack Jättekul att få veta att ägarna till just de jag har ritat av tycker att de är fina, främst det att de är igenkännbaraMen åh vilken stilig chokladgosse Det är fritt fram att öva på mina andra också, jätteroligt att få se dina tolkningar!
Men ÅH, vad fint!Det är inget foto direkt men när jag var på tecknarhumör så tecknade jag av några bilder här på buke. Inklusive ett par katter härifrån. Tänkte att ni kanske ville se
Din kisse var lite annorlunda från de andra två, men det var lite roligt experimenterande och det blev rätt sött tyckte jag Men så gick jag vidare till mera realistisktMen ÅH, vad fint!