Status
Stängd för vidare inlägg.
Senaste på mina två buspojkar! :)

amber_eyes_i_by_lovlus-d9fa0mp.jpg

amber_eyes_ii_by_lovlus-d9fa0aa.jpg

Flyttade igår, men satt hundvakt under tiden så katterna fick stanna i gamla lägenheten en natt extra, kändes som det minst stressiga alternativet för de. Men nuså, idag fick de flytta efter! Igor är lite nervig men Göte tar det chill och fönstret intill klösträdet upptäcktes snabbt :)

12036537_10153082795072385_2253740758557229264_n.jpg

Nackdelen nu är dock att de inte får möjlighet att gå ut som de fick på förra stället där altanen var nätad... Har dock en bamsestor balkong så i vår ska det snickras kattbur av hela rasket så de kan vara där ute utan att störtdyka 4 våningar eller hamna hos grannarna. Större lägenhet, bättre utsikt, fler fönster, ingen liten utekatt som jävlas med Göte och så mycket större kattbur, de ska nog trivas hur bra som helst! :bump:

@Hedwig Men jösses! :love::heart Är de goldenfärgade, eller vad färgen kan heta på sibirer? Urläckra.
Ja de är golden. :) Tvåan från vänster är black golden tabby (ny22) o de andra tre är black spotted golden (ny 24) Är supernöjd med alla fyra och vi ska behålla tvåan från höger SE*Harthaven's Bella :love:

Det är inget foto direkt men när jag var på tecknarhumör så tecknade jag av några bilder här på buke. Inklusive ett par katter härifrån. Tänkte att ni kanske ville se :o
20151113-233857-01.jpeg

Ägarna till dessa fina kissar är: @Idas , @cirkus och @cili
Experimenterade med lite olika stilar och färgläggningar. Tyvärr mobilfoto så den är nog lite suddig :o

Det är inget foto men hoppades att den kunde platsa i den här tråden ändå :o

Det är inget foto direkt men när jag var på tecknarhumör så tecknade jag av några bilder här på buke. Inklusive ett par katter härifrån. Tänkte att ni kanske ville se :o
20151113-233857-01.jpeg

Experimenterade med lite olika stilar och färgläggningar. Tyvärr mobilfoto så den är nog lite suddig :o

Men åh! Tack - jag ser ju en liten rävapojke ;)

20151113-233857-01.jpeg

Men åh vilken stilig chokladgosse :love: Det är fritt fram att öva på mina andra också, jätteroligt att få se dina tolkningar!

20151113-233857-01.jpeg

Men ÅH, vad fint! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
282
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka