Hon är lite annorlunda i allmänhet..Din kisse var lite annorlunda från de andra två, men det var lite roligt experimenterande och det blev rätt sött tyckte jag Men så gick jag vidare till mera realistiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är lite annorlunda i allmänhet..Din kisse var lite annorlunda från de andra två, men det var lite roligt experimenterande och det blev rätt sött tyckte jag Men så gick jag vidare till mera realistiskt
Plötsligt känns bilden mycket passandeHon är lite annorlunda i allmänhet..
Jösses vad vacker hon är!Jag känner att det var alldeles för längesedan jag uppdaterade om mina katter - framförallt kattungen som kom förra året och som nu blivit en stor tjej!
Förutom Galathea har familjen nu även en alldeles egen Ragnar som flyttade in när gammelmissen fick vandra vidare till nya jaktmarker (om någon kommer ihåg min gamla tråd)
Tack snäll duJösses vad vacker hon är!
Min brödrost gick en rond mot Connor igår. Jag stängde nämligen in mig på kontoret för att skriva ut två beställningar foton. Det var inte poppis... jamande, krafsande o sen blev det tyst... lite för tyst.. Sen kom ett BRAK!!!! Då hade dåren hoppat upp på kylskåpet och rivit ner den här dårå... den mellanlandade på spisen o drog sen i golvet med en jävla smäll. Så.. nu får vi köpa ny brödrost.
Jag vet, jag hade nog ingen aning om vad jag gav mig in på@Prosit: Du får ju nästan skylla dig själv när du går och köper en av @MissFidelis "markbundna" britter!
Har inte hjärta att slänga dem, drack varm choklad ur dem när jag var liten så det är värdefulla klenoder som fortfarande användsOT, men en sån där muppetmugg hade jag när jag var liten, vilken nostalgichock.
Har inte hjärta att slänga dem, drack varm choklad ur dem när jag var liten så det är värdefulla klenoder som fortfarande används
Har tre stycken kvar, vi hade alla när jag var liten men av förklarliga skäl har de decimerats med åren... (född 78). Nu har jag Kermit, Kakmonstret o trummisen, ute i stugan har jag Miss PiggyVarm choklad här med! ^^