Status
Stängd för vidare inlägg.
Din kisse var lite annorlunda från de andra två, men det var lite roligt experimenterande och det blev rätt sött tyckte jag :p Men så gick jag vidare till mera realistiskt :cautious:
Hon är lite annorlunda i allmänhet..
12093254_893965720659197_1151198798_n.jpg

:D

Jag känner att det var alldeles för längesedan jag uppdaterade om mina katter - framförallt kattungen som kom förra året och som nu blivit en stor tjej!

Förutom Galathea har familjen nu även en alldeles egen Ragnar som flyttade in när gammelmissen fick vandra vidare till nya jaktmarker (om någon kommer ihåg min gamla tråd)

Jag känner att det var alldeles för längesedan jag uppdaterade om mina katter - framförallt kattungen som kom förra året och som nu blivit en stor tjej!

Förutom Galathea har familjen nu även en alldeles egen Ragnar som flyttade in när gammelmissen fick vandra vidare till nya jaktmarker (om någon kommer ihåg min gamla tråd)
Jösses vad vacker hon är! :love:

Min brödrost gick en rond mot Connor igår. Jag stängde nämligen in mig på kontoret för att skriva ut två beställningar foton. Det var inte poppis... jamande, krafsande o sen blev det tyst... lite för tyst.. Sen kom ett BRAK!!!! Då hade dåren hoppat upp på kylskåpet och rivit ner den här dårå... den mellanlandade på spisen o drog sen i golvet med en jävla smäll. Så.. nu får vi köpa ny brödrost. :crazy:

12278971_10154312164957542_6474541983434743132_n.jpg

Min brödrost gick en rond mot Connor igår. Jag stängde nämligen in mig på kontoret för att skriva ut två beställningar foton. Det var inte poppis... jamande, krafsande o sen blev det tyst... lite för tyst.. Sen kom ett BRAK!!!! Då hade dåren hoppat upp på kylskåpet och rivit ner den här dårå... den mellanlandade på spisen o drog sen i golvet med en jävla smäll. Så.. nu får vi köpa ny brödrost. :crazy:

12278971_10154312164957542_6474541983434743132_n.jpg

OT, men en sån där muppetmugg hade jag när jag var liten, vilken nostalgichock. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
282
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka