Bildbomb på liten Röding

Gnist

Trådstartare
Har varit ute med liten fröken Röding i det mestadels (men ack så blåsiga) vädret och här kommer således en "liten" bildbomb..

090317-10.jpg

090317-11.jpg

090317-12.jpg

090317-2.jpg

090317-3.jpg

090317-4.jpg

090317-7.jpg

090317-9.jpg

Sv: Bildbomb på liten Röding

Hon är så fin! Och vilket härligt liv hon måste leva!

Det var bra fotoväder för det mesta, men vissa bilder hade jag velat ha i fullt solsken och inte när solen gick i moln :mad:

090317-29.jpg

090317-17.jpg

Bonusbilder på sötgrisen :D

Vilka otroligt fina bilder! Här har du verkligen fått perfekt skärpa och kanonljus!

Det där är min favvobild, kompositionen, juset, rörelsen...SUPER!!! :bow:

:o Tack :o Betyder mycket när det kommer från dig som är så duktig att fota :bow:

Viskar: Tog över 500 bilder, men har inte gått igenom alla ännu :o

Senast ändrad:

Det är en liten finsk spets-tik :D

Senast ändrad:

HÄRLIGT! :love:

Får man fråga hur ni hinner med alla era hundar? Hur många har ni egentligen! :eek:

*öhömmm*

Jag styr ju mina arbetstider precis som jag vill och jobbar det som behövs, när det behövs och det gör ju att hundarna alltid hinns med + att maken jobbar in massor med ledig tid ;)

Lyxigt att ha det valet, jag vet :D

I gengäld, så åker vi inte bort på semester, går på bio etc. etc. etc. etc. utan den lediga tid vi har prioriteras på kvalitetsaktiviteter med barnen och diverse aktivering och umgänge med hundarna.

WOW. Fantastiska bilder!

Jag önskar att jag hade något lika fint fotoställe att vara på...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 245
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
989
Senast: Roheryn
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 217
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka