Ä
Ängslig
Sv: *bild tråd* Leriga hagar!
URSÄKTA!?
Jag har betalat min häst helt själv sedan jag var 15 år och fick henne.
Varenda öre har gått från sparade pengar, först delade jag ut tidningar och hade extrajobb samtidigt som jag gick i skolan , sedan har jag tagit varenda jobb jag kan få tag på.
Mina föräldrar har inte lagt ett öre.
Jag sparade själv ihop pengar till min hannoveraner, och min westernsadel.
Jag har inte bott hemma på flera år, bortsett från ett par månader på sista tiden för att jag lämnade min vidriga sambo.
Mina föräldrar har ont om pengar (inte för att du har med det att göra!) och jag förväntar mig inte att de ska hjälpa mig med pengar till hästarna på något vis.
Jag har en billig skitsadel som tack och lov passar min häst, och jag sparar för allt vad jag är värd för att kunna ge henne en ny fin sadel.
Jag är lycklig över att ha hittat en underbar pojkvän (blivande sambo) som har mark där han ville att hästarna skulle gå.
Men gruset vi har kört dit har jag betalt själv. Det du.
Så du ska knipa riktigt noga innan du öser ur dig vad som helst.
nej, det är klart man inte ska, om man kan ha dom någon annan stans.
men du framstår som en ganska ung, ganska bortskämd människa, som bor hemma och har mamma och pappa på samma ställe och har ganska bra med penagr inom familjen? och är en sån som bara behöver grina lite för att få en ny jaguarsadel?
usäkta, men du verkar inte inse vad pengar betyder....
URSÄKTA!?
Jag har betalat min häst helt själv sedan jag var 15 år och fick henne.
Varenda öre har gått från sparade pengar, först delade jag ut tidningar och hade extrajobb samtidigt som jag gick i skolan , sedan har jag tagit varenda jobb jag kan få tag på.
Mina föräldrar har inte lagt ett öre.
Jag sparade själv ihop pengar till min hannoveraner, och min westernsadel.
Jag har inte bott hemma på flera år, bortsett från ett par månader på sista tiden för att jag lämnade min vidriga sambo.
Mina föräldrar har ont om pengar (inte för att du har med det att göra!) och jag förväntar mig inte att de ska hjälpa mig med pengar till hästarna på något vis.
Jag har en billig skitsadel som tack och lov passar min häst, och jag sparar för allt vad jag är värd för att kunna ge henne en ny fin sadel.
Jag är lycklig över att ha hittat en underbar pojkvän (blivande sambo) som har mark där han ville att hästarna skulle gå.
Men gruset vi har kört dit har jag betalt själv. Det du.
Så du ska knipa riktigt noga innan du öser ur dig vad som helst.