Sv: Bild på välmusklad rygg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Polly_Mulle skrev:ÅÅ så Mulle fick vara med... Nedre bilden syns det rätt bra på... Kan meddela att han är go att rida barbacka på... Min kuse...
Lord Owen skrev:*knappen*
Någon som har något att säga om min hästs rygg på de tidigare bilderna?
Stopek skrev:Och jag tycker tväremot Kassiopeja. Där ser man hur svårt det är att göra några bedömningar på bilder.
Den i december ser det ut som om det finns mer muskler bakom manken, men det kan ju bero på att solen skiner och pälsen burrig och ren. På den nytagna bilden ser det ut som om hästen nyligen har gått och fått pälsen nedtryckt. Därmed så ser man ju bättre hur ryggen ser ut. Det ser ut som om det kan vara lite tunt med muskulaturen strax bakom manken. Men sedan är ju hästar så olika. Hästar med höga mankar kan ju aldrig fylla ut på samma sätt som t.ex. min häst som jag la en länk till tidigare.
Jag tittade på bilderna när du la ut dem och tänkte som jag skrivit ovan. Tyckte inte att jag egentligen kunde säga något, men eftersom du fråga igen, så här har du det.
Hur gör man föresten när man lägger ut en bild i ett inlägg?
Hälsning Maja
Kassiopeja skrev:Tittade en extra gång på bilderna nu och visst, tittar man runt manken så stämmer det att det är mindre musklat där på den senare tagna bilden. Men längre bak tycker jag nog ändå att det är mer muskler på bilden tagen i februari. När är bilderna ur de konstiga vinklarna tagna? När jag tittar på dem så önskar jag mig såna muskler över svanken på min häst...
/JES