Bild på nya vovven!!

Men jävla skit! Nu fick jag en massa skit från dig! Använd inte snyggast!

upptäckte för sent att dte var du lagt upp bilderna, och nu fick jag alla de jävla iconerna och skiten som jag kämpat så mycket med att få bort.... grrr

Så jag vill varna alla: Öppna inte bilden!!!

Det är ju bara att tacka NEJ, jag fick inga problem :)

Däremot är det lite irriterande, bättre att länka direkt till bilden.

Till Trådskrivaren

Söt valpis, men :eek: vilken blandning hoppas du har vana av skarpa hundar vilket man nästan kan förmoda att denna gobit kommer få eller redan har

Vaddå tacka nej?

Så fort jag klickar på bilden så sätts automatiskt och på en gång 4 nya iconer i skrivbordet, på nakna, skrevande tjejer. Jag kan ingenting göra åt det.

weiii!!! nakna skrevande tjejer?! jag får bara upp en, om nått spel.

Söt vovve :love: där har ni att göra på dagarna :)

Hehe, tack.. Men visst är han föör söt :love: :love:
Jo, han har redan börjat visa för schäfern vi hade innan..
Ojojoj.. :love: :love:

alltså, den enda bild jag klickat på är cryings bild på hennes hund. Försent upptcäkte jag att det var en snyggast.se bild, klickade snabbt bort den söta hunden, men ändå så hann dte poppa upp 4 st snusk iconer på skrivbordet. Nu har jag ändrat inställningarna och hoppas attd et räcker, samt slängt alla skrevande nakna tjejer i papperskorgen.

Så jag får inget erbjudande eller liknande som jag kan tacka ja eller nej till.

Jga får panik, för jag har precis fått bort iconerna för 1 månad sedan, och så kommer de tillbaka nu igen...

förlåt om jag lät otrevlig, men jag blir toookig på dessa iconer som poppar upp och sätter sig i skrivbordet samt startmenyn, med en massa snusk, kontaktannonser och porrleksaker, grr

det finns alltså inget jag kan göra, de kommer automatiskt så fort jag öppnar en bild på snyggast.

Ang hunden: Jätte, jättesöt.

Ja är jätte ledsen om de blir problem så, men ja vet inte nån annan sida man kan lägga upp bilderna!!

Tack förresten!!

Vad roligt med en ny valp.

Dock vill jag ge dig ett gott råd för att du ska slippa vissa problem som är vanliga när man korsar bruksras och pitbull. Mentalbeskriv hunden när den är mellan 12 och arton månader. Var då speciellt uppmärksam på hundens mod, skärpa och kamplust. Lyssna noga på vad mentalbeskrivaren har att säga om just din hund.

Fram till dess att det är dags til mentalbeskrivning, var sparsam med kamplekar. Låt inte din valp hälsa annat än på ett par, noga utvalda hundar. Studera noga hur valpen leker och hur skärpa och kamplust samspelar.

Ha gärna nära kontakt med en instruktör som har erfarenhet av bruksraser/terrierraser och liknande. Träffa gärna denne minst en gång i veckan.

Ge dig inte in i någon utdragen dispyt med hunden. Var tydlig i allt du gör och meningskiljaktigheter ska lösas sekundsnabbt.

Korsningen Rottweiler/Pitbull är en sanslös korsning som egentligen aldrig borde få göras då rottisens skärpa inte går ihop med pitbullens kamplust. Får hunden fel egenskaper kan den bli mycket farlig.
Håll därför tummarna att din hund fått bra egenskaper som är i balans med varandra, men var som sagt uppmärksam till du får möjlighet att mentalbeskriva.

hmm.. det står ju redan ju..=) men men... som sagt var försiktigt med den..=) enklare med renrasigt då man har större möjlighet att utläsa hur hundens egenskaper blir..=) min pit tös är helt underbar..=) :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 839
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 792
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 007
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 592
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod