Bild på hobby selen

H

hcw246

Har änteligen fått hem min nya sele:). Kan någon lägga en en bild på en korrekt förspänd häst med hobby selen från equilex och rockard? Så jag vet att allt sitter rätt.:confused:

Sv: Bild på hobby selen

Selen ska som sagt sitta precis som en annan sele, finns massor av bilder på nätet :)

Sv: Bild på hobby selen

Har bara kört med sk skitsele förut och det är ju lite skillnad. Har kollat på massa bilder här och fått ihop det bra. Den va lite stor men med lite nya hål sitter den bra. Lädret till svanskappan fick vi korta av ca 50 cm. Har tömkört lite då han ej är van med baksele, funkar bra. Men vi måste bocka om skacklarna eftersom dom kommer ju högre upp på denna selen än den andra.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
393
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 117
Senast: Milosari
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka