Gammeln

Trådstartare
Ikväll ska jag på bilbingo :). Brukar ni spela? Hur mycket vinner ni? Hur många brickor kör ni

Någon gång per sommar. Två block brukar jag köra :) Sen en av varje av de andra spelen som brukar vara. Vinner väldigt sällan!

Har testat för första gången vid några tillfällen nu sommar. Har tagit en bricka av varje, i något fall två. Hittills ingen vinst, men vi har haft väldigt trevligt.

Kör 3, 2, 2 och 1. Alltså tre block, två av dom andra två samt en av maxi bingon (heter det va? Inte varit iväg i år så jag har glömt.)

Jag och mamma brukar åka iväg ett par gånger varje sommar. Mormor och morfar var iväg typ jämt när dom levde så vi fortsätter traditionen, om än i mindre skala ;)

Vinner ytters sällan någonting, men vi har roligt ändå.

Kör 3, 2, 2 och 1. Alltså tre block, två av dom andra två samt en av maxi bingon (heter det va? Inte varit iväg i år så jag har glömt.)

Jag och mamma brukar åka iväg ett par gånger varje sommar. Mormor och morfar var iväg typ jämt när dom levde så vi fortsätter traditionen, om än i mindre skala ;)

Vinner ytters sällan någonting, men vi har roligt ändå.
Vilket system ska man gå efter för att ha så står chans som möjligt att vinna

Vilket system ska man gå efter för att ha så står chans som möjligt att vinna
Ja du, om man ska gå efter proffsen så ska man stå bakom en bil med sin turfärg alternativt en bil med rätt slutsiffra i regnummer. Sen ska man åka på alla bingosar som finns och ha multum brickor.
Duttpennan måste vara av bra kvalité så den inte slutar funka. Kan vara ödesdigert.
Om man har ont om tid - företrädesvis pensionärer - så ser man till att vara där en och en halvtimme innan start. Då får man plats längste fram och tjänar säkert en halvtimme då det tar tid att komma ut från området.
//Luff - som jobbat på bilbingo.

Ja du, om man ska gå efter proffsen så ska man stå bakom en bil med sin turfärg alternativt en bil med rätt slutsiffra i regnummer. Sen ska man åka på alla bingosar som finns och ha multum brickor.
Duttpennan måste vara av bra kvalité så den inte slutar funka. Kan vara ödesdigert.
Om man har ont om tid - företrädesvis pensionärer - så ser man till att vara där en och en halvtimme innan start. Då får man plats längste fram och tjänar säkert en halvtimme då det tar tid att komma ut från området.
//Luff - som jobbat på bilbingo.
Gjorde allt det där men inte vann jag nått :mad:

Liknande trådar

Mat Dags för en lättsam tråd! Svärföräldrarna kommer på besök ikväll och vi ska beställa pizza, suttit i en kvart redan och funderat på vad...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 554
Senast: hastflicka
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 195
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
707
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama