Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket system ska man gå efter för att ha så står chans som möjligt att vinnaKör 3, 2, 2 och 1. Alltså tre block, två av dom andra två samt en av maxi bingon (heter det va? Inte varit iväg i år så jag har glömt.)
Jag och mamma brukar åka iväg ett par gånger varje sommar. Mormor och morfar var iväg typ jämt när dom levde så vi fortsätter traditionen, om än i mindre skala
Vinner ytters sällan någonting, men vi har roligt ändå.
Ja du, om man ska gå efter proffsen så ska man stå bakom en bil med sin turfärg alternativt en bil med rätt slutsiffra i regnummer. Sen ska man åka på alla bingosar som finns och ha multum brickor.Vilket system ska man gå efter för att ha så står chans som möjligt att vinna
Gjorde allt det där men inte vann jag nåttJa du, om man ska gå efter proffsen så ska man stå bakom en bil med sin turfärg alternativt en bil med rätt slutsiffra i regnummer. Sen ska man åka på alla bingosar som finns och ha multum brickor.
Duttpennan måste vara av bra kvalité så den inte slutar funka. Kan vara ödesdigert.
Om man har ont om tid - företrädesvis pensionärer - så ser man till att vara där en och en halvtimme innan start. Då får man plats längste fram och tjänar säkert en halvtimme då det tar tid att komma ut från området.
//Luff - som jobbat på bilbingo.