Bihåleinflammation

BernT

Trådstartare
Går bihåleinflammation över av sig själv eller måste man ''göra något''? Har haft det i över en vecka nu och det blir inte bättre, snarare tvärtom. Har inte huvudvärk men istället tryck i huvudet och pannan, riktigt oskönt. Hjälper nässpray? Har ev öroninflammation också eller så hör det kanske ihop med det andra, ont gör det iaf. Har jobbat 1 pass denna månad och byter strax jobb så vill bli frisk asap.

Du bör gå till läkare om du haft det så länge och det bara blir värre. Speciellt om du misstänker öroninflammation också. Du kan ju alltid ringa sjukvårdsupplysningen?

Jag brukar köpa en särskild nässpray mot bihåleinflammation direkt när jag känner av det, finns receptfritt på apoteket.

Svarar alla, ska gå till vårdcentralen imorgon, nässkölj vill jag nog inte göra, kommer spy då :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 229
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 818
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 740
Senast: fejko
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka