Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud va du måste vara duktig som till och med hoppar på Brinken.....
Sveriges bästa derssyr ryttare..... Du tror inte att det är så att han har ett bra tränat öga så han hittar de bästa hästarna redan i unga år?????? Och sedan kan utveckla dem på rätt sätt så de lyckas??
´Tyvärr så är det inte alla som kan glädjas åt att det går bra för andra.
Jag tycker inte där är något fel på den bilden. En mycket välmusklad nacke i en hög fin form.
Jag har ett sto efter Biggles som är född 2005. Hon är lugn och har jätte bra temprament. Vill verkligen lära sig, vi har tömkört och longerat och gått på promenader. Hon har super psyke och är absolut inte rädd för nåt. Är en social liten dam som rör sig bra och verkar ha bra balans - står gärna på 2 ben när hovslagaren kommer, vill krafsa lite med frambenen nämligen:smirk: Hoppas hon ska bli en bra dressyrhäst.
Hej hej ! jag såg er überintressanta tråd här nu wiie.. jag har själv en biggles avkomma som går ute i hagen. hingst, boundless föddes förra året så är ju inte gjord så mkt med.. men han e verkligen jättesnäll, SÄLLSKAPLIG, helt enkelt älskar människor.. men han kommer bli stor.. har inte mätt han, men med ögonmått över 1.50 som ETTåring.. gissar på 1.70-1.80 i slutändan. Hans mamma är efter Kaliber-Krevad och går msv:a klasser med bra resultat. så hoppas att det är min nya stjärna den där lilla krabaten.. KUL att höra att han lämna så bra och sammarbetsvilliga hästar. Mamman har verkligen ett temperament som heter HET och svårriden.. men Boundless verkar ha ärvt pappas fina temperament (tack och lov)
Hej hej ! jag såg er überintressanta tråd här nu wiie.. jag har själv en biggles avkomma som går ute i hagen. hingst, boundless föddes förra året så är ju inte gjord så mkt med.. men han e verkligen jättesnäll, SÄLLSKAPLIG, helt enkelt älskar människor.. men han kommer bli stor.. har inte mätt han, men med ögonmått över 1.50 som ETTåring.. gissar på 1.70-1.80 i slutändan. Hans mamma är efter Kaliber-Krevad och går msv:a klasser med bra resultat. så hoppas att det är min nya stjärna den där lilla krabaten.. KUL att höra att han lämna så bra och sammarbetsvilliga hästar. Mamman har verkligen ett temperament som heter HET och svårriden.. men Boundless verkar ha ärvt pappas fina temperament (tack och lov)
Men vi får alla tycka olika... Sj gillar jag inte Biggles hals, har sett honom live med o inte iheller då blev jag ett dugg förtjust i den. För lång i förhållande till sin kropp, det kan bli svårare att rida ihop en med lång hals, o isåfall har Brink visat hur enormt duktig han verkligen är. Biggles behöver inte vara svår att rida alls, troligen inte!, har bara den erfarenheten sj av långa halsar .
Och han verkar ju lämna bra, superkul att se !
Kul att du fått en avkomma du är nöjd med... GRATTIS!!!!!
Många pratar ju om den där Krevad.... Och du vågade ha han på två håll??? Mamman har ju det i andra led och det har ju Biggles också.. Vill bara påpeka att det inte blir några "tokiga" hästar med Krevad längre bak i leden... Du skrev ju att din var en trevlig avkomma.. Visade du den som föl?
Men vi får alla tycka olika... Sj gillar jag inte Biggles hals, har sett honom live med o inte iheller då blev jag ett dugg förtjust i den. För lång i förhållande till sin kropp, det kan bli svårare att rida ihop en med lång hals, o isåfall har Brink visat hur enormt duktig han verkligen är. Biggles behöver inte vara svår att rida alls, troligen inte!, har bara den erfarenheten sj av långa halsar .
Och han verkar ju lämna bra, superkul att se !
Min tjej va oxå stor som ett åring ca 153 cm, nu är hon 2 och mäter 162cm. Har gjort "tattarmått" på henne och får det till att hon ska blir ca 173cm. Min mamma häst va oxå HET men avkomman har oxå ärft Biggles goda temperament. Bara att gratulera Hoppas allt går bra för er.
ne jag vet egentligen inte, men tror verkligen det inte har någon större betydelse eftersom det är i tredje led på Biggles. Jo han är jättetrevlig, men inte han bor.. hon ärvde nog själv mkt av Krevads heta temperament som han hade. Nej vi visade aldrig honom. Han föddes så sent, och var så liten som nyfödd..