Bialy Bor - hur har det gått för övriga??

B

Baghera

Någon som vet hur det gick för alla andra? Algotssons o Victoria stod på ridsport.se m.fl. sidor men alla andra? Har letat som en galning efter en hemsida...

Sv: Bialy Bor - hur har det gått för övriga??

Vi snackar polen här, dom lever i en helt annat tidsålder så det där kan du glömma :angel:

Dessutom var inte alla där

Det gick bra för Hanna i terrängen där hon var felfri, men Idasagare är nog hemma snart och erlägger full rapporet

Varför skulle jag veta det? Jag vet bara att alla inte var där :p

Din lilla typ.:rofl:

du kan ju inte skriva att alla inte var där precis som om du VET att alla som skulle åka inte åkte...bla bla bla vad luddigt detta blev!

Slutsats: vad VET du egentligen??? *skrattar*

Det gick bra för Hanna i terrängen där hon var felfri, men Idasagare är nog hemma snart och erlägger full rapporet

Hanna blev efter vad jag har hört 4a! :banana: Enligt AH hade de några nedslag, men det hade de flesta andra också, därav den fina placeringen. :D

Vi snackar polen här, dom lever i en helt annat tidsålder så det där kan du glömma :angel:
Delvis knapplån

Snabb rapport innan sängen. Sov 2 timmar inatt..

CIC*** Linda vann. :bump: Ensam om att nolla i hoppningen! Sara 5:a och 7:a, Victoria 9:a. Sofia längre ner, minns inte exakt men hon fullföljde. Anna startade inte SB.

CIC** Anna vann med Luron. :bump: Victoria längre ner.

CCI** Hanna 4:a och Nathalie 6:a eller 7:a (Laura fr Finland vann)

Nathalie utg i terr i CIC*.

Hanna var supernöjd efter terrängen. Han var så fin! (Fast hon fick lägga en volt framför vattnet pga den galne holländaren som red parallellt med henne efter att han haft flera stopp. Hon blev inte dömd för volten och fick 10 sek avdrag på tiden och han fick 25 straff för farlig ridning.)

Sen hoppningen gick inte särskilt bra. Många ner och ett stopp men det var det fler som hade så..

Så tjejerna från Skandinavien tog segrarna från gubbväldet :banana:

duktiga svenskar :)

Men varför utgick nathalie?

:bump: :bow: :bump:
SUPER DUKTIGT!!:rofl:
Vi har haft en jättebra helg i Strömsholm.Vet ni ngt om Ede?

duktiga svenskar :)

Men varför utgick nathalie?

Hon utgick med KC i CIC*. Banan var svår och de fick ingen bra rytm. Fast det var inte många hinder kvar när hon bröt. Hon hade haft några stopp då (eller förbispringningar).

Åhhh så fina hinder! jag vill också åka dit....

"ropar" Fio, fio skimmeln vill åka utomlands....:bump:

Det var väl ingen som trodde att jag tänkte sitta på själv???:devil:

Grattis!
Va fina hindrena var! Men mamma mia vad stora vissa var :eek:

Grattis!
Va fina hindrena var! Men mamma mia vad stora vissa var :eek:

mm Hanna var lite blek inför 5ab dvs studsen, 9:an stock i nerförsbacke och sedan svamparna 19abc. Sista svampen var 120 och kändes hög. 24:an som saknas på bild var en vanlig fast stoooor häck med en stoooor grav framför fast sådana brukar de ju hoppa bra på.

om hon var lite blek skulle ni sett mej. Hade någon sagt bö hade jag dött..
Jag tyckte sängen var stor och läskig. :o

Stocken vid vattnet med djuplandning var också betydligt större än tex vid den ** i Tiarp ifjol men det syns dåligt på bild.

Jag gick den korta *** också så då kändes den ** enklare

Fin bana tyckte jag och jag är så otrooligt sugen nu. Längtar efter Ruppan :(

Fast vänta tills ni kommer till Bonn med att tala stora hinder ;)

Fin bana tyckte jag och jag är så otrooligt sugen nu. Längtar efter Ruppan :(

Fast vänta tills ni kommer till Bonn med att tala stora hinder ;)

Ja där var sista hindret 150 med granrisen och det gick minsann inte att hoppa igen dom :D

Det är bara så grymt mkt större utomlands än här hemma så när folk börjar tala om att * i gärds nästan var ** så :D Vänta bara tills ni kommer utomlands :angel:

Jag blir oxå så otroligt sugen när jag ser dom där hindren , fan att man är fattig :mad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 220
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka