Sv: Bf!

Nej, jag har inte ringt än. Lever i någon liten bubbla att "Bara värkarna blir lite mer regelbundna så ska jag...". Men jag ska. Snart.. ;)
Har du ringt eller hur går det för dig?

Är 10-15 minuter mellan, varje värk håller på 1-1,5 minuter...
Funderade på om jag skulle gå en liten sväng men då kan jag ju inte ha värktimer med mig så då måste jag ju hålla koll själv. ;)

Det låter som om du skulle ha ringt för länge sen... Iväg med dig nu!!;)

Nej jag har inte heller ringt in ännu, känns lite konstigt att de avtog.. det gjorde de inte förra gången jag fick barn. Bara o hoppas att de tar fart igen!

Jag tog en liten promenad och hälsade på bror och nu verkar de ha lagt av nästan helt och hållet...
*fnys*
Först vill bebis inte ut alls och nu kommer jag säkert få ha värkar i tre dagar istället! Envisa unge!

Hur går det för dig? Även om det avtar och det såklart är frustrerande, så har det ju ändå satt igång! Antagligen har ni er lilla bebis i famnen inom en mycket snar framtid, jag gissar på i morgon!

Se till att ringa in i tid eftersom ni har så lång väg att åka. Visserligen BRUKAR det ta lång tid för en förstföderska, men man vet ju aldrig, för en del går det undan!

Heja heja lilla bebisen! :bump: :bump:

Nu har jag ringt, BM tyckte vi kunde vänta till vi har åtminstonde 5 minuter mellan värkarna, ner mot tre minuter oxå... Varma kuddar, dusch och bad...

Är nere på ungefär 7-8 minuter nu så vi kanske faktiskt ska föda barn i natt eller nått! Helt galet! :)

Haha ja det kan nog bli så att den kommer snart! Men om ni har en timme till sjukhuset hade jag nog åkt liiite tidigare ändå, jag hade varit helnervös!

Lycka till, hoppas ni får snusa bebis innan solen går upp igen :love: :bump:

Jag är, på något konstigt vis, inte alls nervös. Orolig eller nått sånt över att det kommer göra ont, men inte alls nervös över resa osv...

Åhh så spännande!:bump: Jag håller tummarna att ni får snosa bebis här alldeles alldeles snart!
Jisses, där rök min nattsömn:)kommer sitta som klistrad här nu. Följer alla lite i smyg så där, men sen när det är dax för er, kan jag aldrig dölja min nyfikenhet!

Lycka till!

Då var det ju snällt av min bebis att planera in detta en lördagnatt så du inte behöver sitta uppe en natt innan jobbet. ;)

Duschade och försökte gå och lägga oss men ryggläge uppskattades inte, eller väldigt mycket, av värkarna som tog i ordentligt. Nu har jag ringt in igen så nu åker vi strax in.
Ha det så bra buke. :)

Envis bebis!!;)

Jag fick rapport på förmiddagen om att dom har tagit hål på hinnorna för att se om det händer något!

Spänd väntan även för oss här hemma!!

Liknande trådar

Övr. Barn Ja, jag har gått och blivit otroligt barnsjuk. Har väl visserligen fått såna "slängar" tidigare, men då har de gått över när hormontåget...
Svar
14
· Visningar
2 040
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Sytråden del 4
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur