Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det inte fungerar för tredje gången på mitt sto som är kollad ordentligt med bakt prov osv. ska man göra ett hingstbyte då? Eller hur resonerar ni? Prova en fjärde gång eller göra ett byte?
Mitt sto insemineras denna vecka med Ampere hos fodervärden, om hon är mogen. Blir på fölbrunsten.
Spännande värre
NEJ!!! Mitt sto är brunstigt.. Jag var så glad att hon var dräktig, nu måste jag vänta en vecka till innan jag kan köra henne till stationen eftersom hingsten går Falsterbo..
Men din är väl nydräktig?
Ja, hon är nydräktig. Vad bra, då behöver jag inte fundera mer på det. Jag läste en gammal tråd där det fodrades på även i början av dräktigheten. Men den hade som sagt några år på nacken.Men din är väl nydräktig?
Mina om fölar 2015 går på bete så länge det går, sen kommer de få hösilage med bra värden och eventuellt så kommer de få tillskott i slutet av dräktigheterna
Det funkade visst inte med Deodoro i alla fall så nu är han tagen helt ur avel för säsongen . Får hoppas att man får chansen ett annat år! Så nu är stoet seminerad med Vilancio!
Verkligen trist med Deodoro! Fast jag är väldigt nöjd som har dräktigt med honom!
Kollade mitt Gigolo-sto igår och hon var fortfarande dräktig med Luxus på 30 dygn.
@cirkus tänk ändå vad enkelt det är där nere i Skåneland när man har så nära till allt!