Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack
Det krävdes ju två försök även förra året så hoppet är ju inte på nåt sätt ute. Diarado har fungerat bra för andra även detta året och funkade med min märr förra året. Det som känns så segt är att vi fått åka så många vändor, koll om brunst på g, sen brunst över, sen spruta, sen seminering - blir några vändor..
Be om ett nytt bakterieprov också så du inte utsluter något ? Du har redan betalt så mycket pengar .
Håller tummar o tår för dig Mia
Bad om nytt prov när jag var där i fredags, dom sa att vi tar det på måndag. Antar att det är stängt på lab över helgen så man tar inte baktprov på fredagar?
Någon som vet? Baggarna kanske inte klarar sig om dom får stå över helgen
Tack för att du håller tummar - funderade på om jag skulle göra någon fertilitetsdans för märren i hagen idag avstod dock mina grannar tycker redan att jag är tillräcklig spacig med mina konstiga kusar
Har stoet du betäcker med Heartbeat blivit dräktig? Min seminerats för tredje gången med honom igår så nu hoppas jag att hon tar sig.
Grattis till din Diaradofoster eller hur säger man
Jag har nästan övertalats att mönstra min Diaradobäbe till elitfölauktionen men nu OM OM mammahäst tar sig på andra försöket (eventuellt beställa på måndag) så kommer mönstringen att hållas då mamman är mellan dygn 20-40... så då blir det ingen fölbedömning heller tyvärr