Beställa från Victorias secret.

Cillen89

Trådstartare
Någon här som beställt från VS någon gång, och kan berätta lite om vad ni fick betala för frakt och tull?
När man googlar verkar det som att det skiljer sig rätt mycket, någon har sluppit att betala tull och en annan betalade drygt hälften av köpesumman.
 
Sv: Beställa från Victorias secret.

http://tullverket.se/innehallao/i/i...dutanforeu.4.4ab1598c11632f3ba9280005754.html

Det är lite olika med hur man åker på tullen, det är ju inte alla paket som kollas, men man får ju ändå utgå från att alla dessa extraavgifter tillkommer och tänka på det. Har inte köpt från just VS men väl från en del andra shoppar utanför EU, men så länge jag hållit mig under 1300 kronors gränsen blir det inte så blodigt med moms osv.
 
Sv: Beställa från Victorias secret.

Minns inte vad jag betalade, bara att det var ganska mycket!! tror jag beställde för kanske 1000-1200 något och betalade säkert 400-500 i tull.
 
Sv: Beställa från Victorias secret.

Jag och en kompis beställde för ca 3000:-. Tullen hade gjort någon koll men endast tittat på första sidan av beställningspappret och bara tagit tullavgift för två eller tre grejer. Vi fick betala en avgift på typ 150:-. Ganska nöjda då! Dock hade vi räknat med att betala 3000 + 25%. Detta var för ungefär 2 år sedan.

Mvh Miks
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 236
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: Pilot
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp