Beslagtagna hästar

Salasolen

Trådstartare
Hm vet inte riktigt vart jag ska lägga den här tråden.. Är det någon som vet vad som händer med hästarna när djurskyddsmyndighetet beslagtar hästar från någon de gett djurförbud?

Sv: Beslagtagna hästar

Beror på i vilket skick hästarna är. Är de riktigt dåliga avlivas de. Är de i bättre skick säljs de. Men först åker de till något jourhem.

Sv: Beslagtagna hästar

Beror på i vilket skick hästarna är. Är de riktigt dåliga avlivas de. Är de i bättre skick säljs de. Men först åker de till något jourhem.

japp så brukar det oftast vara
vet däremot en kompis som blev uppringd av kommunen och fick en förfrågan om hon kunde stalla upp en häst tillfälligt tror inte att vi har särskilt många jourhem i vår kommun som är rätt liten....:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 379
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 118
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17