Är det en möjlighet? Jag har min häst på helinackordering och funderar om man kunde lösa det på något sådant sätt. Stallet har inga möjligheter att ordna beridare själva och jag är otroligt nöjd med min stallplats att jag inte vill flytta. Funderar på vad det kan kosta att få dit en beridare som kan rida till min fyraåring kanske två gånger i veckan? Vad är rimligt att det skulle kosta + bilkostnad då?
Jag är gravid och rider därav inte i dagsläget men skulle vilja visa på kvalitetstävlan i slutet av augusti. Hästen är riden i skritt och trav men galoppskänkel sitter inte i dagsläget.
Givetvis får jag kolla upp med beridare/unghästutbildare som finns i närheten men finns det någon som har använt sig av sådant upplägg.
Jag är gravid och rider därav inte i dagsläget men skulle vilja visa på kvalitetstävlan i slutet av augusti. Hästen är riden i skritt och trav men galoppskänkel sitter inte i dagsläget.
Givetvis får jag kolla upp med beridare/unghästutbildare som finns i närheten men finns det någon som har använt sig av sådant upplägg.