Lingon7

Trådstartare
Idag ska vi åka och träna på benhamra, men eftersom att det var så längden sen man var ute har vi tyvärr glömt adressen. Ni som vet, ni vet att det inte finns någon riktig adress. Men ni som rider där vilken adress brukar ni lägga in? Tacksam, för snabbt svar.

Idag ska vi åka och träna på benhamra, men eftersom att det var så längden sen man var ute har vi tyvärr glömt adressen. Ni som vet, ni vet att det inte finns någon riktig adress. Men ni som rider där vilken adress brukar ni lägga in? Tacksam, för snabbt svar.
Det första som kom upp när jag googlade Benhamra var deras Facebooksida med adress och vägbeskrivning och karta. Kolla det. Om det nu är rätt Benhamra vill säga?

https://m.facebook.com/storabenhamra/

Det första som kom upp när jag googlade Benhamra var deras Facebooksida med adress och vägbeskrivning och karta. Kolla det. Om det nu är rätt Benhamra vill säga?

https://m.facebook.com/storabenhamra/
Nu är jag ju antagligen för sent på det man ja, det där är rätt. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Emro
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 623
Senast: Sel
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: Piaff
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 809
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar