Sv: Benbitar i kotor
Aha, kanon vilken bra länk!
Hittade massor som kan stämma in på min häst. Min super duktiga hovslagare kollade ju på min unghäst som enl röntgen ska toppfrakurer på kotsenbenet men det han förklarade för mig var precis det som som stod här och han trodde mer på att det var det som han hade men att det på röntgen ser ut som frakturer. Han förklararade att det säkerligen inte har någon påverkan på honom alls men att hans benställning säkert inverkat till att han har det på bägge benen och så stod det ju här.
Nu minns jag ju inte exakt hur röntgen bilderna såg ut men jag tror mig minnas att kanterna var "suddiga".
Imorgon ska jag få svar på vad PB anser om bilderna och enl min hovis så skulle jag lita på vad han säger men inte på den vet som jag hade när jag röntgade. Håll tummarna på att han ger mig ett possitivt besked!
I övrig har jag iaf bestämt mig att hästen får stanna hos mig och troligtvis utbildas vidare enl planen. Håller han så gör han jag tänker inte ge upp en så fin häst ännu! så länge han inte har ont och lider av det så ska han få stanna kvar hos oss.