Bekväma jordphursridbyxor

Venus_in_Furs

Trådstartare
Då jag ska snart ska åka iväg för ett jobb som innebär att träna hästar hela dagen, har jag kommit underfund med att jag behöver köpa ett par riktigt bekväma ridbyxor. Några tips på några som ni tycker är riktigt bekväma att ha på sig under en hel dag?

De ska helst vara knä eller helskodda, svarta och diskreta och framförallt smidiga. Har kollat på 66Norths Vikur, Astunds klassiska och Cartagos med dragkedja nertill. Någon som testat dessa?

Sv: Bekväma jordphursridbyxor

Av dem har jag bara testat Ástunds, där jag har dem med dragkedja. Supersköna!!

Jag har sonnenreiters dakota. De är jätte sköna :)
Kan varmt rekomendera dem..

Jag har helskodda, svarta ifrån Hööks jag tycker dom funkar bra! :)

Jag har bara "billiga" ridbyxor; Back 2 Back. De är jättesköna men kanske inte de mest hållbara tyvärr. Jag kan rekommendera dem men kanske inte till arbete med häst hela dagar

/Jenny

Jag har ett par Sonnenreiter Dakota och Horka med dragkedja som jag tycker är jättebra och snygga.

Har oxå Sonnenreiter Dakota och älskar dem. Det som är bra att man efter ett par ggr har gått in dem som man gör med sina favojeans

Mvh Fatima

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 902
Senast: Ullmerkott
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 268
Senast: malumbub
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
5 117
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar