Behövs för ryttarlicens för CR i Rimboritten?

lisen

Trådstartare
Har försökt hitta information om vad man behöver för handlingar om man vill vara med i Clear Round på Rimboritten men har inte lyckats hitta det. Är det någon som vet? Grönt kort och vaccinationsintyg måste man väl ha men hur är det med ryttarlicens, hästlicens och tävlingsbok? Blir jätteglad om det är nån som kan det här :confused:

Sv: Behövs för ryttarlicens för CR i Rimboritten?

Du måste ha ryttarlicens för att rida CR & hästen måste även ha tävlingsboken. Hästlicens behöver du bara på ritter över 50 km.

:) Tack så mycket för ditt svar! Nu har jag en ny fråga...
Har upptäckt att det finns olika ryttarlicens; för lokalnivå som kostar 165:-/år och nationell som kostar 825:-/år? Betyder det att man behöver den senare eftersom Rimboritten är en regionaltävling :confused:

Det spelar ingen roll vad tävlingen har för "status".
Ritter tom 50 km CR samt tävling rider du på lokal licens, ritter över 50 km så är det Junior resp Senior licens som gäller. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Soapbubble
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 313
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar