Behövs en remiss?

Oxxx

Trådstartare
Kanske har lagt denna tråd fel, isånna fall ber jag om ursäkt :bow: .

Ska fatta mig kort: Jag tycker att min häst går orent, dessutom blir hon onormalt anfådd efter att hon har galopperat en kortare sträcka. Vill åka in till klinik och kolla upp detta, men måste jag ha en remiss från min vanliga vet. för att få åka in?

:confused: :confused:
 
Sv: Behövs en remiss?

Det tror jag inte, för jag ringde kliniken i tisdags o då frågade hon i receptionen om jag ville beställa tid. Dum som jag var sa jag nej utan ville prata med vet först så h*n skulle ringa upp under dagen men gjorde inte det, så idag när jag satte mej prick 8 på morgonen o ringer så har dom stängt över midsommar o öppnar på måndag igen.
 
Sv: Behövs en remiss?

Usch, låter inget kul!:(

Du behöver ingen remiss, bara att ringa och boka tid på den klinik du tänkt åka till.
Vilken vill du till?*nyfis*

Hoppas det inte är något värre!

/Petra
 
Sv: Behövs en remiss?

Det finns fördelar med att vara djur...en av dem är att man bara behöver boka tid på klinik och inte behöver remiss till allehanda experter. Det brukar heller inte vara jättelånga väntetider. Nackdelen får matte/husse ta - man får betala för det...
 
Sv: Behövs en remiss?

Antiqua skrev:
Usch, låter inget kul!:(

Du behöver ingen remiss, bara att ringa och boka tid på den klinik du tänkt åka till.
Vilken vill du till?*nyfis*

Hoppas det inte är något värre!

/Petra

Vad finns det för några i sthlm?
 
Sv: Behövs en remiss?

Atg Täby, Solvalla , Stav( Tungelsta) .
Sen finns ju Strömsholm, Mälarkliniken och Ultuna skapligt nära.
Vart bor du?
 
Sv: Behövs en remiss?

Tack alla för svaren :bow: :bow: :bow:


Antiqua: Funderar på Stav, nära och bra, då jag nu står på Häringe :) .
 
Sv: Behövs en remiss?

Det är ju nära och bra;)
Har varit där med Lady ett par gånger innan det blev Atg, så det är ett par år sedan.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 092
Senast: Sasse
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 175
Senast: Habina
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 085
Senast: Juli0a
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp