Behöver hjälp

Sv: Behöver hjälp

Den har inte ont någonstans?
Kommer ihåg en ponny som plötsligt blev så farlig att rida (betedde sig liknande), den hade fått en tandfraktur.

Sv: Behöver hjälp

Håller med Skwaller och förlåt mig om jag spädde på din ångest det var inte min mening. Önskar dig lycka till med nya familjen.:)

det är lungt ,hon börjar på ridskola nu på onsdag och sen ska en tjej komma ut på lördagar och ha träning för min dotter,och då tänkte jag att sambons dotter ska få vara med:)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 120
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 731
Senast: mackan
·
Gnägg Skaffade en B-ponny till min dotter för 8 veckor sedan. Min dotter har ett utvecklingshandikapp och har sämre balans o koordination än...
2 3
Svar
56
· Visningar
13 373
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 271
Senast: Mezcal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur