behöver hjälp med ett namn!!!!!!

zazza girl

Trådstartare
behöver tik namn ..!!!
men kommer inte på något bra ..
det e en vit schäfer som e livlig och busig som alla valpar är ....
namnet ska börja på z ...

så ha ni några så skriv då....!!!!

:D :) :bump:
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

När får du hem valpen?

Zera
Ztar
Zirpa
Zaba
Zwinga
Zippa
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

Zenza
Zuzi
Zappa

Har inte du alldeles nyligen sålt/gett bort en valp som du inte hade tid med :confused:
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

Kanske inte är hennes hund dom behöver namn=) jag lägger ut trådar hela tiden åt kompisar=)
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

tackar..!!!

nä.. det e inte min valp det e en kompis som ha köpt en ... hon få hem den i agusti .. den e 18 dagar gammal nu...
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

zazza girl skrev:
tackar..!!!

nä.. det e inte min valp det e en kompis som ha köpt en ... hon få hem den i agusti .. den e 18 dagar gammal nu...
okej, var det dom du ville para med din mammas hund? om din kompis vill ha reda på ett namn kan väl hon ta reda på det själv? det är ju trots allt "hennes/hans" valp:smirk:
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

nemi_baby skrev:
okej, var det dom du ville para med din mammas hund? om din kompis vill ha reda på ett namn kan väl hon ta reda på det själv? det är ju trots allt "hennes/hans" valp:smirk:


nä.. hon kunde inte komma på något namn till den lilla ...
och då bad hon mig att lägga in en tråd här och hon ha fått massa med förslag... och ha bestämt sig för zazzy...
och ja det e mammas hane som e far till dom.....
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

*ping*

Popcornen är klara, hallonsodan är kyld- babes, vi har en helkväll!
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

zazza girl skrev:
nä.. hon kunde inte komma på något namn till den lilla ...
och då bad hon mig att lägga in en tråd här och hon ha fått massa med förslag... och ha bestämt sig för zazzy...
och ja det e mammas hane som e far till dom.....
okej.......
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Min hund blir inte av med e-coli. En gammal dam. Njurprover visar inga förhöjda värden. Vad gör att hon inte blir av med det...
2
Svar
28
· Visningar
2 334
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
2
Svar
24
· Visningar
4 691
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp