E-coli hund

Jag har väldigt god erfarenhet av Anicura i Hässleholm, inte just med den här typen av problem men en massa andra saker.
 
Jag skulle tipsa dig om att kontakta onlineveterinär om du i första hand vill ha rådgivning. Evidensia har en onlinetjänst, och de kan nog remittera dig till vidare vård någon annanstans inom koncernen, om du vill fortsätta hos Evidensia. Annars kan jag rekommendera Firstvets onlinetjänst, de är inte knutna till någon av kedjorna. De har en remisskarta där man ser olika klinikers kompetens osv. Du kan se hos ditt försäkringsbolag om de är knutna till någon onlinerådgivning.
 

Liknande trådar

Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 053
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 330
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 879
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 306
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp