E-coli hund

Jag har väldigt god erfarenhet av Anicura i Hässleholm, inte just med den här typen av problem men en massa andra saker.

Jag skulle tipsa dig om att kontakta onlineveterinär om du i första hand vill ha rådgivning. Evidensia har en onlinetjänst, och de kan nog remittera dig till vidare vård någon annanstans inom koncernen, om du vill fortsätta hos Evidensia. Annars kan jag rekommendera Firstvets onlinetjänst, de är inte knutna till någon av kedjorna. De har en remisskarta där man ser olika klinikers kompetens osv. Du kan se hos ditt försäkringsbolag om de är knutna till någon onlinerådgivning.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 111
Senast: AraSlei
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Guldfasanerna
  • Valp 2025

Hästrelaterat