behöver hjälp med ett namn!!!!!!

Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

tyvärr blev det ingen tjej .. hon fastnade för en hane som va jätte fin... och ha fått namnet turbo..!!!
lägge ut en bild sen på han så ni få se underverket..!!!
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

här kommer lite bilder på han .. dom är inte så bra...

3396569.jpg


3396570.jpg


3396583.jpg


han är bara 4 veckor på bilderna..!!1:D :banana:
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

*Zera
*Zira
*Zippa (min heter Zippo)
*Zippi (kallas så av min pojkväns något "roliga" kompis)
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

öhhmmm...vet inte om det är jag som är färgblind, men den där valpen ser inte VIT ut..:confused:
Dessutom så vitt jag vet ska det väl inte finnas nåt som heter vit schäfer idag.. däremot finns vit herdehund...
*bara en tanke*
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

Fast det är ju samma...Vit Schäfer/Herde, en vit Schäfer trots att dom fick namnet Vit Herde 1999...och om jag själv bara skulle beskrivit färgen rätt upp å ned skulle även jag sagt vit ÄVEN fast jag ser att den inte är KRIT-Vit.
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

mamman är vit schäfer ..
och pappan vit herdehund...
det va två valpar i kullen som blev helt vita.....
kan lägga ut bild på dom med..!!
 
Sv: behöver hjälp med ett namn!!!!!!

Jag tyckte att den såg "fläckig" ut, och skulle jag sagt bara en färg hade jag nog valt grå... Om pappan är vit schäfer och mamman vit herde (eller var det tvärtom ??), kan någon då vara snäll och förklara skillnaden ??
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Min hund blir inte av med e-coli. En gammal dam. Njurprover visar inga förhöjda värden. Vad gör att hon inte blir av med det...
2
Svar
28
· Visningar
2 334
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
2
Svar
24
· Visningar
4 691
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp