Begagnat babyskydd...

P

Piffelina

Vart kan jag se vilket år den är tillverkad? På baksidan är det olika årtal och månader som är uppspaltat, allt mellan 98 till 07. :confused:
 
Sv: Begagnat babyskydd...

Ofta brukar det vara en pil eller liknande markering vid det aktuella årtalet... På nyare sitter det ofta även en liten lapp (i storlek med en prislapp) där år och månad står (men de lapparna försvinner tyvärr ganska lätt).

Ta kort på märkningen o lägg ut här så kanske vi kan hjälpa till.:idea:
 
Sv: Begagnat babyskydd...

Mitt tips är att ta den till en välrenommerad barnvagnsaffär och fråga där. Vi har en affär här i stan som är jättebra på bilstolar och de tar reda på allt man vill veta. När jag bodde i Kalifornen höll polisen kurser om barnsäkerhet i bil, de kunde också väldigt mycket om bilstolar. De hjälpte mig när vi fick ärva babyskydd av en bekant. Kanske det finns något liknande här i Sverige?
 
Sv: Begagnat babyskydd...

Tack för era svar. Det var inte helt lätt att förstå men jag ringde tillverkaren som sa att man kollar på diagrammet som är på baksidan och där den sista pricken är, då är den tillverkad.
 

Liknande trådar

Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 351
Senast: dobbis
·
Småbarn Det här med talet. Hur kan det vara så olika? Vår första bubblade 3-ords meningar vid 18 månader. Vår andra fyller snart 2 år och har...
2
Svar
24
· Visningar
2 094
Senast: Mirtai
·
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 620
Senast: Motacilla
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp