Bedömning A:1b??

Lollan

Trådstartare
Har letat i bedömnings tråden, men fann inget....

har förstått att detta är en vanlig bedömning i DM-sammanhang....
Går det till som en vanligt A:0+A:0, men skillnaden att om man är felfri i andra rundan fortsätter man direkt med en tredje omhoppning?

Sv: Bedömning A:1b??

Nej, de med minst fel i grunden går vidare till en omhoppning efter alla har ridit grunden, är det flera med noll eller minsta antal fel går dessa vidare till en andra omhoppning, är det då fortfarnade flera med inga eller lika fel så är det tiden i andra omhoppningen som skiljer dem åt.

Nja ungeför :smirk: En grundomgång+ 2 omhoppningar.

men den andra omhoppningen, dvs den tredje rundan görs väl inte direkt efter första omhoppningen (andra rundan)? den görs väl bara om det är några fler nollor / samma resultat?

Nej den rids efter alla har ridit första omhoppningen!!!

Tips, Skaffa TR!!!

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 034
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 042
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar