B
Bubblie
Är det skadligt för bebisar att titta på tv, nån som vet?
En del säger att det är farligt med snabba klipp mm.
Mvh B!
En del säger att det är farligt med snabba klipp mm.
Mvh B!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är tv:n skadlig för vuxna??
Dom flesta av oss har väl ett heltids/deltids jobb att gå till och då är barnen på dagis,sedan är det sysslor och leka med barnen över till tv-tittande blir inte mkt tid på veckorna!!
Fast vår fyramånaders är helt fascinerad av TV:n. Det är mycket frestande att lägga henne framför TV:n en stund ibland, för hon blir helt uppslukad... men jag har också hört (från många källor) att det inte är lämpligt rent neurologiskt så jag låter bli (tvättmaskinen går ju också bra ). Men om man själv tittar en stund och har henne i knät är det ju svårt att undvika att hon tittar, för hon stirrar verkligen. (2,5-åringen är däremot helt ointresserad fortfarande)Tror inte att barn under 2 år tittar på tv, har iaf väldigt svårt att tro det.
Barn i den åldern brukar inte kunna sitta still.
Har däremot fått för mig att barnen lär sig engelska väldigt snabbt genom film....
Tror inte att barn under 2 år tittar på tv, har iaf väldigt svårt att tro det.
Har däremot fått för mig att barnen lär sig engelska väldigt snabbt genom film....
Tror inte att barn under 2 år tittar på tv, har iaf väldigt svårt att tro det.