Vad gör du för spännande styrkeprogram? Är det bra? Blir du stark?![]()
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör du för spännande styrkeprogram? Är det bra? Blir du stark?![]()
Hahaha! Klockrent!Undrar om man skulle köpa en sån här?
![]()
HahaDet är ett program från Lofsans styrketräningsbok "Stora träningsboken för kvinnor", fokus på att bli starkare och ökad muskelmassa. Jag tycker att det känns väldigt bra såhär långt
Bara att över huvud taget följa ett program är ju bra för att få lite resultat, jämfört med att träna planlöst som jag alltid gör annars
![]()
Vilken fröjd att jobba hemma! Solen har fritt och i norr ligger moln som blev alldeles rosa. Det snöade samtidigt som solen sken. Sitter vid panoramafönster och kan blicka ut över hästhagarna som är mysigt täckta med snö.
Det är lite annat är ljusrörsljus i öppet landskap mitt i centrum med obefintlig utsikt och ett fönster, långt bort från min plats.
Barnet väckte mig först vid kl 3 för att gå på pottan (och kramas! ❤). Vi gick och lade oss igen och jag fick slumra i omgångar (mellan kramarna) i drygt en timme till. Sedan var det kissdags igen vid tjugo i 5 och då insåg jag att det inte var någon idé att försöka få ungen att somna om igen.
Så här sitter vi och gäspar ikapp.Vi får se hur det går med träningen i dag...
Amen sistah! Jag kom knappt upp ur sängen idag. Heller. I sådana här situationer suger det ovanligt mycket att bo tre trappor upp och jobba fyra trappor upp i byggnader utan hiss. Det måste ha varit en oerhört underhållande syn när jag och chefen, som dragit på sig en omgång Ischias, försökte kravla oss ner för trappan tillsammans igår...Lärdomen av detta: Hur man än gör så är första benpasset efter vila/sjukdom alltid ett helvete.![]()