Okej, jag har eventuellt lagt en beställning från Fitnessguru. För jag behöver faktiskt två nya shakers, pannkaksmix och kalorifria nudlar
Jag som försöker spara pengar.
Jag som försöker spara pengar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kalorifria nudlar.
Apropå det så är detta typ mitt favoritcitat
PrecisKan ligga något i det, kombinerat med idén om den svaga kvinna och den starka mannen och den kvinnligt slanka kvinnan och den manligt muskliga mannen.
Haha, eller hur! 4kcal per förpackning! Bergis jättenyttigt. Men jag ska iaf ge mig på att göra egna proteinbars - det borde du ju tycka är okej
Nämen fy, vilken präktig matpolis du får mig att låta som! Jag åt faktiskt All Bran till frukost, så det så!Haha, eller hur! 4kcal per förpackning! Bergis jättenyttigt. Men jag ska iaf ge mig på att göra egna proteinbars - det borde du ju tycka är okej
Meh, det är ju typ 20% socker! Hur kunde du?!Nämen fy, vilken präktig matpolis du får mig att låta som! Jag åt faktiskt All Bran till frukost, så det så!
Jag vet Jag fick gå till jobbet och bikta mig sedanMeh, det är ju typ 20% socker! Hur kunde du?!
(jag ska nog gå och lägga mig en stund när jag kommer hem..)
Hmm är det deras färdiga shakes du dricker, eller de där man blandar med vatten? Oavsett vilket så känns det sannolikt att magen reagerar på att den inte får tillräckligt mycket fibrer att jobba med (jag vet att de innehåller en del inulin, men det går ändå inte att jämföra med fast föda). Eller så kanske du är känslig mot sötningsmedel eller andra tillsatser som t.ex. maltodextrin? Det är i alla fall jag! Annars kan för mycket av vissa mineraler (t.ex. kalium och zink) orsaka magproblem, fast då ska man upp i ganska rejäla mängder...Jävlar vad kass i buken jag blir av naturdietdryckerna. Blir värre och värre. Blir så gasig och mina fisar luktar hundbajs! Kul att jag ska sitta på konferens nu i över en timme.. Varför blir jag dålig @Mineur? Jag är känslig för laktos, men den ena jag dricker är laktosfri..
Du är mer expert än jag iaf! Jag äter ju mat också.. så fibren känns mindre troligt. Men sötningsmedlet eller annat kan det absolut vara! Det är de färdigblandade jag dricker. Jag har lite känslig mage i allmänhet, så kan vara att det är något "onaturligt" som jag reagerar på.Hmm är det deras färdiga shakes du dricker, eller de där man blandar med vatten? Oavsett vilket så känns det sannolikt att magen reagerar på att den inte får tillräckligt mycket fibrer att jobba med (jag vet att de innehåller en del inulin, men det går ändå inte att jämföra med fast föda). Eller så kanske du är känslig mot sötningsmedel eller andra tillsatser som t.ex. maltodextrin? Det är i alla fall jag! Annars kan för mycket av vissa mineraler (t.ex. kalium och zink) orsaka magproblem, fast då ska man upp i ganska rejäla mängder...
Fast alltså jag är ju så långt ifrån en expert man kan komma, så det här är bara lite spontana tankar!
Vad mycket enklare dagen känns när den börjar med solsken och ljus. Jag och ponny har promenerat 25 minuter tillsammans på morgonen innan hon fick frukost och jag åkte till jobbet. Sitter på jobbet nu och har rast, lite så där halvt omotiverad till att jobba två timmar till, men är bara en och en halv där jag ska lyckas sysselsätta mig, för sen har jag kassan sista halvtimmen. Lite knasig vecka den här veckan eftersom vi går in i säsong och kommer jobba även söndagar (givetvis fick jag den stora äran att jobba hela den kommande helgen, men jag tjänar ju egentligen på det både ekonomiskt och tidsmässigt så borde väl inte klaga).
Här regnar det och blåser iskallt
Men vi klarade oss undan det när vi tog lunchpromenaden iallafall.
8 kg är nog max, du vet man vill ju inte svinga sin kettlebell och sen vakna upp dagen efter och SE UT SOM EN BODYBUILDER
Nu tycker jag ni har lite tråkig attityd. Jag svingar minsann min 8 kilos kettlebell med stolthet! (och för att det inte finns något annat på mitt gym och jag kettlebell.)