Beach 2017

Hejsan hoppsan! Jag kommer inte riktigt ihåg när jag skrev senast men jag sprang en timme i lördags (blandat med gång när jag inte orkade springa) och igår tog jag en långpromenad på 1 h 45 minuter. Idag var det gym igen - chins, hip thrust, framåtfällda hantellyft åt sidan (finns det inget smidigare namn :p), hängande benlyft och farmer's walk (2x24 kg kettlebell). De sista två övningarna alltså, körde som superset och fick sån jäkla pump i underarmarna, blodådrorna poppade ut på ovansidan :eek::rofl:
Shoulder flies kanske? :)

Ja det verkar vara den övningen :) Fast flyes och inte flies :D (förlåt att jag språkpolisar :o och ja, språkpolisa är ett verb :angel:)
Jag googlade både flyes och flies och blev inte rättad, så tog det mest korrekta grammatiskt. ;) (är också språkpolis :D)

Och ja, axelflugor tycker jag är ett rimligt namn :angel:

Är inne och kollar recept på fitnessguru. Det är ju baaaara gottesaker! :arghh: Jag vill äta ALLT! Funderar på att köpa deras One meal - kör ju naturdiet nu. Alla deras tillskott är ju så löjligt goda!

Jag känner mig kränkt.

Jag får försöka nätälska dig istället för att väga upp :love::love:

valentines-day-gifts-i-love-you-toast-stamper_zpsc31f876d.jpg

I lördags på dopet hade jag på mig en klänning som jag även hade på mammas 50 årskalas i november. Tog en bild på mig själv i spegeln båda gångerna och jämförde sen bilderna. Kroppen har helt klart förändrats till det bättre de senaste fyra månaderna! Jag har gått ner 3-4 kg bara men det såg ut som mer. Men det är styrketräningen som börjat ge resultat och tajtat till och möblerat om kroppen :) Jag börjar äntligen tycka om det jag ser i spegeln och känner mig stark!

Vad roligt att det märks skillnad och härlig sista mening! :bow:

---------------------------

Härligt med en ledig dag efter vår lilla weekend. Slö morgon med en kopp te och tjöt med familjen och sen satte jag igång musik och ställde mig på yogamattan och körde lite olika flow på bara känsla. Lite olika varianter på solhälsning, månhälsning mm. Superhärligt <3

Kör typ denna varianten på månhälsning:
moonsalutation_p.gif

Gjorde den för första gången för någon månad sedan på ett pass och har gjort den flera gånger hemma sen, riktigt nice imo :up:

Funderar på crossfit i em med, har bokat in mig på ett pass kl 17, men ska egentligen inte till ängelholm idag så får se om jag känner för att köra iväg i em. Annars tar jag ett pass imorgon bitti :)

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ (Jag vet att det finns folk som åker utomlands senare i år, men beachsäsongen är över i det här landet så nu tycker jag att det är dags...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
86 917
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar