Beach 2017

Totalt värdelös matdag idag :o Frukosten var bra med gröt men sen pizza till lunch, kladdkaka till efterrätt och hamburgare till middag är väl inget att skryta om. Men men det fick bli så idag.

Är jäkligt träningssugen så jag funderar på köra ett riktigt svettigt ett så man med gott samvete kan slänga sig i soffan framför en film ikväll när ungarna lagt sig :)

Min lunch i tisdags blev mcnuggets från mcdonalds i bilen. Hela den dagen var bara hämtning och lämning, ca 15 mil runt våra trakter med körtid på max 20 min var.
Idag åt jag en liten bit Semla, men jag tänker att mitt liv består inte av att träna mig smal eller gå ner i vikt. Utan att träna för att skapa en hållbar kropp med en livsstil som passar mig, och där ingår skräpmat till viss del :d :p

Min lunch i tisdags blev mcnuggets från mcdonalds i bilen. Hela den dagen var bara hämtning och lämning, ca 15 mil runt våra trakter med körtid på max 20 min var.
Idag åt jag en liten bit Semla, men jag tänker att mitt liv består inte av att träna mig smal eller gå ner i vikt. Utan att träna för att skapa en hållbar kropp med en livsstil som passar mig, och där ingår skräpmat till viss del :d :p

Exakt som för mig även fast jag försöker så det inte ska bli för ofta :)

Körde slut på armar och axlar :D Körde två sviniga rumpövningar också. Mellan seten underhöll jag 2 åringen :p

Nu natta barn och sen natta hästar.

Har gått runt sex kilometer med barnvagnen idag. Nu sover avkomman och jag väntar på att lunchen ska bearbetas, inte helt skönt att träna när man är alldeles nyäten. Hoppas jag hinner träna innan hon vaknar, så jag kan köra på i ett bra tempo. Annars får det bli vad det blir, all träning är bättre än ingen träning!

Rapport: Det var jobbigt :D Tre varv med 10 övningar, alla asjobbiga i sig. Första varvet 50 sekunder per övning, andra 35 sekunder och tredje 25 sekunder. En minut vila mellan varven. När det var klart hade vi 5 bonusövningar och avrundade med idioten O_o

Så nu känner jag mig färdigtränad för idag! Lite mer promenad bara, sitter på bussen nu och ska gå hem och sen ska jag försöka ta mig ut ikväll också på en kortare runda.

Vilodag från träning idag. Har gött med träningsvärk från igår :D Ska ta ett dressyrpass med hästen ikväll. Hinner tyvärr inte med det i dagsljus då maken ville snickra :) Gick en kort promenad med ungarna förut så yngsta skulle somna.

Rapport: Det var jobbigt :D Tre varv med 10 övningar, alla asjobbiga i sig. Första varvet 50 sekunder per övning, andra 35 sekunder och tredje 25 sekunder. En minut vila mellan varven. När det var klart hade vi 5 bonusövningar och avrundade med idioten O_o

Så nu känner jag mig färdigtränad för idag! Lite mer promenad bara, sitter på bussen nu och ska gå hem och sen ska jag försöka ta mig ut ikväll också på en kortare runda.

Idioten :love: :D

Har gått runt sex kilometer med barnvagnen idag. Nu sover avkomman och jag väntar på att lunchen ska bearbetas, inte helt skönt att träna när man är alldeles nyäten. Hoppas jag hinner träna innan hon vaknar, så jag kan köra på i ett bra tempo. Annars får det bli vad det blir, all träning är bättre än ingen träning!

Nytt tema för dagen: choklad är bättre än träning. :D

Pålle och jag skrittade ut en timme i dimman idag, bra miljöträning! :) och pålle var duktig!
Hittade en perfekt app innan för att lätt och smidigt kunna köra 10-20-30 övningen utan att behöva ha koll på någon klocka! Det är en givande övning, om än lite tråkig men så gillar jag inte intervaller så jättemycket.. :p
Imorn blir det gymmet efter jobb, sen hem och sova, sen pålle och sen jobb igen..

Ridning och corepass på schemat idag. Eventuellt promenad också :) Får se om jag rider båda hästarna eller om maken vill ta unghästen även idag :)

Men nu ska vi först åka till nordvärmland och hälsa på min ena syster med sambo och hämta matsalsmöbler hos dom som vi ska ha :)

Totalt 100 djupa squats med som mest 20 kg i famnen (gick inte att lasta mer på mina pyttehantlar) och 100 reps per ben av olika former av utfall och enbensövningar. Avslutade med två magövningar.

Nu ska jag svalna lite och förhoppningsvis duscha av mig innan avkomman vaknar och hennes kusin anländer. :up:

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ (Jag vet att det finns folk som åker utomlands senare i år, men beachsäsongen är över i det här landet så nu tycker jag att det är dags...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
86 917
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar