Jag tror vi hade en lista på insta-nick i någon tidigare tråd? sofiajohanna1 heter jag (nu kommer alla smygläsare av tråden kolla om jag verkligen ser fit och fräsch ut )
Jag är en av dem som kikade , fast jag är iofs ingen smygläsare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror vi hade en lista på insta-nick i någon tidigare tråd? sofiajohanna1 heter jag (nu kommer alla smygläsare av tråden kolla om jag verkligen ser fit och fräsch ut )
Totalt värdelös matdag idag Frukosten var bra med gröt men sen pizza till lunch, kladdkaka till efterrätt och hamburgare till middag är väl inget att skryta om. Men men det fick bli så idag.
Är jäkligt träningssugen så jag funderar på köra ett riktigt svettigt ett så man med gott samvete kan slänga sig i soffan framför en film ikväll när ungarna lagt sig
Min lunch i tisdags blev mcnuggets från mcdonalds i bilen. Hela den dagen var bara hämtning och lämning, ca 15 mil runt våra trakter med körtid på max 20 min var.
Idag åt jag en liten bit Semla, men jag tänker att mitt liv består inte av att träna mig smal eller gå ner i vikt. Utan att träna för att skapa en hållbar kropp med en livsstil som passar mig, och där ingår skräpmat till viss del
Jag brukar anses onormal men gillar inte choklad. Nästan ett helgerån verkar det somChoklad hjälper mot det mesta
MVH hon som också försöker gå ner i vikt
Jag är en av dem som kikade , fast jag är iofs ingen smygläsare
Rapport: Det var jobbigt Tre varv med 10 övningar, alla asjobbiga i sig. Första varvet 50 sekunder per övning, andra 35 sekunder och tredje 25 sekunder. En minut vila mellan varven. När det var klart hade vi 5 bonusövningar och avrundade med idioten
Så nu känner jag mig färdigtränad för idag! Lite mer promenad bara, sitter på bussen nu och ska gå hem och sen ska jag försöka ta mig ut ikväll också på en kortare runda.
Har gått runt sex kilometer med barnvagnen idag. Nu sover avkomman och jag väntar på att lunchen ska bearbetas, inte helt skönt att träna när man är alldeles nyäten. Hoppas jag hinner träna innan hon vaknar, så jag kan köra på i ett bra tempo. Annars får det bli vad det blir, all träning är bättre än ingen träning!
Idioten