@Trollunge Ja precis, jag tränar efter programmet i den boken Tycker det är riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar när det är lugnt på jobbet! Vill ha massa att göra så tiden går fort! Av den anledningen passar butiksjobb inte mig
Typ så. Vi har ofta ganska mycket att göra, och skulle det vara lugnt kan man alltid prata bort en stund med en kollega.
Men just nu är vi bara tre kvar, för de andra är iväg. Jag satt i kassan i princip hela dagen igår, och det kunde gå en timme innan det ens kom in en kund. Plus att jag började två timmar tidigare igår för att vi är så få, samma idag. Så det blev en väldigt lång dag. Men samtidigt är det väl bara att tacka att det är lugnt när vi inte är så många, i vanliga fall är vi minst två till varje dag.
Idag är det lite segproppigt. Värk i käken Ska försöka få ihop mina steg, i övrigt hoppas jag att lite choklad hjälper (viktminskningen går kanon ). Ska komma i säng tidigt så att jag får sova ordentligt, imorgon är det gym igen.
Idag är det lite segproppigt. Värk i käken Ska försöka få ihop mina steg, i övrigt hoppas jag att lite choklad hjälper (viktminskningen går kanon ). Ska komma i säng tidigt så att jag får sova ordentligt, imorgon är det gym igen.
Alltså, vikt och allt sånt i all ära, men på dina bilder på insta så ser du fit, fräsch och välmående ut, bara så'ru vet.
Håller helt med (@zassoo)
Dagar som den här är jag så vansinnigt glad över att jag har just det jobb och den arbetsmiljö jag har, med alla möjligheter det innebär. Vi blev fast i Edinburgh i går kväll på grund av tågproblem, och kom hem aaalldeles för sent. Då är det skönt att kunna skicka ett sms till chefen och säga att jag kommer in en timme senare på morgonen, samt att efter lunch kunna packa ihop, åka hem och vila för att sedan fortsätta jobba med fräsch hjärna och mindre sömnbrist. Kvalitén på arbetet blir liksom så mycket bättre om man inte håller på att somna medan man gör det...
Jag tänkte ta vara på det hela ännu lite mer och dra iväg och träna lite mer mitt på eftermiddagen, innan det blir alldeles för januari-knökat på gymmet. Sambon jobbar sent för en gång skull, så det gör inget alls att jag kanske får sitta och jobba till 19-20 sedan för att bli klar med det jag ska. Så skönt att kunna styra så mycket över sin egen tid!
Alltså, vikt och allt sånt i all ära, men på dina bilder på insta så ser du fit, fräsch och välmående ut, bara så'ru vet.
Håller helt med (@zassoo)
Håller också med
Choklad hjälper mot det mesta
MVH hon som också försöker gå ner i vikt
Chokladfest här med, jag skyller på PMS samt på min gottegris till chef som inte har bra inflytande på en annan gottegris!
Men men men jag vill också Instagram-stalka beachisar! Mitt eget konto är allt annat än intressant, men i alla fall! Hur gör man för att hitta er?