Men men men jag vill också Instagram-stalka beachisar! Mitt eget konto är allt annat än intressant, men i alla fall! Hur gör man för att hitta er?
Jag vill också! Mitt konto är svintråkigt = inga bilder alls, men följer gärna andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men men men jag vill också Instagram-stalka beachisar! Mitt eget konto är allt annat än intressant, men i alla fall! Hur gör man för att hitta er?
Visst är det alldeles fantastiskt? Helt tvärtemot från hur det var på mitt förra jobb, så jag verkligen uppskattar och tar vara på varenda stund!Jag är också bortskämd med att kunna styra mitt jobb och mina tider själv! Bara jag svarar i telefon och löser paniksaker så fort jag kan så kan jag lägga upp det hur jag vill
Nu har jag smygtittat (och börjat följa!) och kan bekräfta att du mycket riktigt ser väldigt fit och fräsch ut. För att inte tala om glad!Jag tror vi hade en lista på insta-nick i någon tidigare tråd? sofiajohanna1 heter jag (nu kommer alla smygläsare av tråden kolla om jag verkligen ser fit och fräsch ut )
Visst är det alldeles fantastiskt? Helt tvärtemot från hur det var på mitt förra jobb, så jag verkligen uppskattar och suger i mig varenda stund!
Nu har jag smygtittat (och börjat följa!) och kan bekräfta att du mycket riktigt ser väldigt fit och fräsch ut. För att inte tala om glad!
Nu har jag smygtittat (och börjat följa!) och kan bekräfta att du mycket riktigt ser väldigt fit och fräsch ut. För att inte tala om glad!
Sprang till gymmet och körde ett grisigt jobbigt benpass tidigare i eftermiddags. Jag är rätt nöjd med att det blev just grisigt jobbigt trots att det bara var me, myself and I som bestämde vad som skulle göras och när. Det är bra att träna på att pressa sig själv lite ibland tror jag visst, och sedan jag börjat ha tidtagaruret igång på telefonen hela tiden blir det mycket lättare!
Avslutade med "Zassoos övning" som den så fint heter i min telefon, den där med alla kettlebell swings och burpees. Sedan var tanken att jag skulle springa hem, men det var bara att inse att benen inte skulle bära... Jag unnade mig en skön promenad istället!
Det enda jag kan tänka när jag läser det där (och de flesta av dina andra inlägg, för den delen) är: FAN vad vältränad hon måste vara!Löpning och fys i skogen va det ja - spagettiben!!
Vi började med 10-20-30 (spurta 10sek, gå 20sek, jogga 30sek x25)
Sen blev det utfall, knäböj, knäböj på ett ben, burpees, situps, armhävningar, en ryggövning, pull ups, armgång, dips och plankan! Sen lite mer löpintervaller där vi växlade mellan spurta/jogga och så avslutade vi med idioten.. Brände gött i låren under sista spurten där och sen den där "jag vill kräka" känslan när man precis är klar..
Och så ca 5km cykel hem på det!
Det enda jag kan tänka när jag läser det där (och de flesta av dina andra inlägg, för den delen) är: FAN vad vältränad hon måste vara!
Ska ju ta mig runt Kristinaloppet den 11 februari och har jag ens köpt skidor och längdpjäxor som jag faktiskt kan ha? Eh, nej.
Januari, alltså. Det är samma grej på mitt gym, det är knökfullt i gymmet från 16-tiden och framåt och alla gruppass har dubbelt så långa köer som vanligt. Brukar lugna sig en bit in i februari (tyvärr, får man väl egentligen säga).