Tusen tack igen för alla kramar och kloka ord! Morfar gick bort i går morse. Jag har varit hemma sedan lunchtid igår och jobbar lite smått hemifrån, men blandar upp rätt bra med själavårdande aktiviteter som roliga filmer och promenader i solen. Äter förmodligen lite för mycket lite för ofta och sockerlöftet har flugit ut genom fönstret, men det får kanske vara okej. Orkar inte riktigt tänka på träning men tror jag ska försöka få in något imorgon, då jag tror att det kan göra mig gott.
Begravningen blir förmodligen inte förrän framåt februari vilket känns jättejobbigt, men det är tydligen så det fungerar i Sverige. Här borta begraver man inom en vecka, vilket känns betydligt mer vettigt. Det känns som att den här väntan kommer att vara helt olidlig.
Ursäkta att jag spammar med icke-träningsrelaterade texter, men det är så fantastiskt skönt att ha någonstans där jag kan skriva helt fritt utan att behöva tänka så mycket. Älskar, älskar, älskar den här tråden!
Beklagar.
Vi hade inte begravning förrän en månad efteråt, i början kändes det jättekonstigt. Men vi behövde absolut den tiden för att smälta vad som hade hänt och inse att det var på riktigt. Tänker på dig!