Nu är jag äntligen hemma på permissionen! Herregud vilken pärs gårdagen var. Vi reste typ hela dagen, sen handlade jag mat, kom hem, var tvungen att packa upp 2 resväskor, en sportbag, 3 stora säckar, ett par påsar och lite smått och gott och så ville jag ju ha hembakt bröd så ställde mig dessutom och bakade filmjölkslimpa och mitt i allt liksom glömde jag det här med vila och mat så till slut var blodsockret så lågt att jag skakade i hela kroppen och trodde jag skulle svimma.
Idag har det också varit fullt upp. Har gått på stan, köpt kläder i min nya storlek (bland annat ett par mjukisbyxor! Åh vad jag saknat det, växte ur mina gamla för ty 4 månader sedan...), två sport bh, lite tröjor, smink, parfym, hörlurar bakformar och en massa smått och gott. Hade glömt bort det men det är ju nästan som ett träningspass att gå på stan, i alla fall om man är jag
Haha, jag kan ju aldrig göra något lite "lagom" sådär så jag är alltid sjukt effektiv så när jag kom hem var jag så varm efter allt flängande och provande att jag var tvungen att byta kläder för att jag blev svettig. Dom där timmarna på stan var jobbigare än alla promenader jag gått senaste halvåret...
Jo och så var vi i skogen med hunden också, en timme. Jag har promenerat 1 timme och 50 minuter idag och varit på stan ca 1,5 timme och jag får promenera max 2 timmar per dag är dealen från min psykolog så hunden får sig en kort runda ikväll på 10-20 minuter.