Jag har lagt en hel del tid helt klart
Det har ju givit resultat också, väldigt inspirerande tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lagt en hel del tid helt klart
Förra veckan blev det tre styrkepass, to, fre och sö. Var sjuk i magsjuka deluxe över påsk så början av veckan bestod av återhämtning.
Idag blir det ben innan jag ska fylla på min tatuering
Oh the joy. Till förkylning och bihåleinflammation kan jag nu lägga ögoninflammation.
Oj vad lockande det var att fortsätta promenera förbi gymmet och raka vägen hem efter jobbet idag! Jag lyckades dock övertyga mig själv om att träning var en bra idé trots allt, och var lite nyfiken på hur det skulle vara att springa på löpband istället för ute. Vi kan väl bara säga som så att det var inte min grej! Eller så var det inte min dag, eller något. Dåligt gick det i alla fall!
Jag försöker dock att fokusera på de gånger jag pushade mig själv att börja springa en gång till istället för gångerna då jag stannade i 20 sekunder, men det är nog ändå bara att konstatera att jag inte är någon löpare helt enkelt. Jag blev liksom inte utrustad med rätt sorts hjärna!
Avslutade passet med lite core-övningar men sedan orkade jag inte vara duktig längre utan gick hem och duschade och åt middag istället. Känner mig skönt trött i kroppen!
Det har snöat så mycket ikväll så jag kommer inte våga köra några barn till dagis i morgon när bilen har sommardäck
Jäkla skitväder alltså. Vi har ingen snö just nu men det varnas för det, maken fick låna sin mammas bil som fortfarande har vinterdäck. Var är våren???
Ja visst är det så! Det var helt rätt sak att göra igår kände jag, att inte bara fortsätta nöta "för att jag borde". Ibland förtjänar man att vika av från träningsplanen lite - det viktigaste är ju, som du säger, att det överhuvudtaget blir av!@Mineur Ibland har man såna dagar, då det bästa med passet är att få gå hem och äta och duscha. Det kommer andra bättre träningspass och jag brukar trösta mig med att den bästa träningen ändå är den som blir av...
Inte jag heller! Jag trodde att jag skulle tycka om det just för att det är så ovarierat och därmed minimalt med saker som kan störa mig eller få mig att hitta på att jag inte orkar mer (typ "oj, här kommer en stor backe, nä jag orkar inte!"). Trodde också att siffrorna skulle trigga mig och peppa mig, men det blev snarare så att jag tittade på tiden/distansen och tänkte "shit, har jag bara sprungit så lite, men jag är ju redan så trött, fy vad jag är långsam!". Det är liksom lite lättare att lura sig själv när man är utomhus, och det är framförallt lättare att tänka på annat än att man springer... Nåja, det var värt ett försök!Löpband är svårt, tycker jag. Kanske en vanesak, men jag förstår inte hur folk inte tröttnar av att springa på samma plätt? Vissa springer till och med långpass på löpband Jag behöver omväxlande miljö, annars ger jag upp