Hoppar in här i tråden, har sysslat lite med löpning på sistone i brist på pengar till gym, har funkat bra! Är väldigt skönt, den senaste rundan som kändes riktigt bra sprang jag tills jag fick blåsor på fossingarna, kom in såpass i andra andningen att jag nästa kände att jag hade kunnat springa milen (yeah right) men i brist på tid och ont i fötterna (Måste införskaffa bättre skor och strumpor...) blev det nästan 7 km bara, vilket jag aldrig sprungit förut
Målet är att tappa lite vikt då jag gått över min vikt på 63-65 kg där jag trivs, i nuläget pendlar jag mellan 69-70, mår bättre om jag kommer ner till idealvikten igen
Får man lov att fråga efter nyttiga mattips? Jag gillar att laga allt i ett och samma svep helst. Alltså helst laga all mat på söndagen så det räcker iaf till onsdag eller torsdag. Sist åt jag bulgurblandning med grönsaker och egengjord sås till, räckte till tre dagar, riktigt gott, men kanske inte så nyttigt som jag önskat. Har också provat vanliga hederliga ugnskyckling med diverse grönsaker, men fjärde dagen ville jag bara dö, så tråkigt att äta? Skönt dock att ha mat färdigt
Så jag önskar era bästa mattips som man kan laga som "foodprep"!