Tack för alla gratulationerna hörni! Så himla goa ni är. Hade en jättefin födelsedag!
Passar på att gratta @Andromedae i efterskott också Grattis!
Passar på att gratta @Andromedae i efterskott också Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter vettigt att starta lugnt när du varit sjuk! Brukar gympan vara bra? Gick mycket på det förut, men här finns det inte på samma vis.Min träningsvecka blev inte riktigt som tänkt eftersom jag hade lite sjukdomskänningar i början och valde då att ta det lugnt. Men blev helt okej ändå
Måndag: 6 km rask promenad
Tisdag: 3 km rask promenad
Onsdag: 5 km rask promenad, 1 timme och 15 min jympa
Torsdag: 1 timma jympa
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: 6 km rask promenad
Denna vecka ska jag försöka klämma in jympapass måndag, torsdag och söndag (ev onsdag). Ska försöka hinna med promenader övriga dagar men vi får se hur det går, mycket som händer denna vecka med gäster som kommer på besök o.s.v.
Alltså @Luem, de där pannkakorna ser ju helt fantastiska ut!
Det är alltid så kul att gå in här efter några dagar utan täckning o läsa ikapp lite
Tråkigt med varvet @Sleepan, men det kommer ett nytt nästa år
@Qelina, jag vet att du verkligen, verkligen inte vill läggas in, men när man läser dina inlägg så här på rad från den senaste veckan/veckorna blir det väldigt tydligt att det verkligen på väg åt helt fel håll för dig nu, du behöver hjälp, och det snabbt. Och då verkar det tyvärr inte finnas något alternativ än inläggning? Kram!!
Tufft ändå med hoppningen @snow! Bra jobbat
Låter som sommarlov kommee vara gott för er båda @cili och @cherie (och även dig @zassoo! Men har inte läst att du har haft så jättemkt i skolan nu?) Eller ska någon av er jobba ngt på lovet? Lycka till med inhalationerna @cili, har själv astma (dock mer generell, inte bara vid ansträngning) och träna utan inhalationer är ju döden!
--------------
Nu är vi ute med bilen igen, stack från cafet i onsdags Har lyckats yoga 3 gånger på dessa dagar iaf, så det känns bra! Är på en ganska stillsam camping idag med så blir kanske ett pass imorgon bitti innan vi drar om jag får feeling! Det blir ju dock mkt stillasittande iom att våra aktiviteter mestadels består av köra/åka bil, hänga på stranden, hänga på camping, se nya ställen, laga mat, äta mat, tjöta med folk.. Ja det var nog det.. Helt underbart! Men lite promenader och lite yoga är vad motion jag får Men det får vara ok! Det är bara att jag får äta lite mindre än vad jag är van vid för att inte gå upp för mkt i vikt..
På fredag är det festival! Woopwoop, så då blir det förhoppningsvis en del dans iaf och sen ska vi ta oss ut till Whitsundays efter det, vilket jag ser riktigt mkt fram emot!
Herreguuuuud jag behöver sova... Har sovit 6 timmar de senaste två nätterna, inte extremt lite men när jag dessutom har haft huvudvärk konstant sen i lördags eftermiddag och känt mig seg så blir jag sliten. Dessutom, dålig känsla i kroppen gör att psyket svajar och japp där dök hon ner bland onyttigheterna Så nu blir det fokus på att sova ut och komma tillbaka till regelbundna matvanor igen.
Jag har också sovit sjukt dåligt i helgen så jag vet precis vad du känner.... Men va inte kritisk till dig själv för onyttigheterna! Det är verkligen inte hela världen! Drick vatten, sov middag och ta en skön promenad! Jobba med att komma ikapp dig och må bra!
Alltså gud vad goda de där pannkakorna ser ut att vara. Just nu vågar jag mig inte på någon ny mat men det där vill jag prova sen. Kan du inte skriva recepten?Hmm, kanske inte kan träna idag, har så ont i magen.. undrar om det har att göra med all glass jag åt igår
Bjuder på lite bilder på mina helg-frukostar istället, proteinpannkakor som vanligt
Söndag:
Lördag:
AbsolutAlltså gud vad goda de där pannkakorna ser ut att vara. Just nu vågar jag mig inte på någon ny mat men det där vill jag prova sen. Kan du inte skriva recepten?
Nämen hej! Vad roligt att se några ord från dig här igen!Låter som sommarlov kommee vara gott för er båda @cili och @cherie (och även dig @zassoo! Men har inte läst att du har haft så jättemkt i skolan nu?) Eller ska någon av er jobba ngt på lovet? Lycka till med inhalationerna @cili, har själv astma (dock mer generell, inte bara vid ansträngning) och träna utan inhalationer är ju döden!